Cea mai mare ora de sport

-Draga, am o surpriza pentru tine.

Ana era in bucatarie cand si-a auzit sotul intrand pe usa. Nu se astepta sa il vada atat de devreme acasa si era in urma cu multe lucruri, inclusiv cina cu care ar fi trebuit sa il astepte. Ar fi vrut sa se ascunda, dar nu avea cand sa o mai faca deoarece sotul ei tocmai intrase sa o caute.

-Aici erai.

-Ce cauti acasa atat de devreme? Credeam ca o sa apari peste cateva ore.

-Asa ar fi trebuit, insa am plecat mai repede de la birou. Ai uitat ce zi e astazi?

-10 iulie?

-Si ce s-a intamplat pe 10 iulie?

-Chiar nu iti amintesti?

-Nu, unde vrei sa ajungi cu ast…Stai, mi-am amintit. Astazi e aniversarea nuntii noastre.

-Exact, tocmai de asta ti-am adus un mic cadou.

I-a intins un afis putin mototolit, probabil pentru ca el se grabise sa ajunga acasa.

-Ce e cu afisul asta?

-Mai tii minte cum ne-am cunoscut?

-Am de ales? Reusesti sa imi amintesti de fiecare data cand ai ocazia. Noi doi ne-am cunoscut la gradinita cand aveam 5 ani. Tu alergai peste tot si orice lucru care putea sa semene cu un sport te implica pe tine. Doi copii jucau fotbal? Deveneau trei imediat ce ii vedeai. Doi baieti fugeau unul dupa altul? In urmatoarea secunda te tineai si tu dupa ei si nu ii lasai in pace pana nu se jucau si cu tine.

Mie nu imi placea deloc sa alerg. Eu preferam sa ma joc cu papusile, dar tu aveai alte planuri. Dintre toate fetele de acolo, m-ai ales tocmai pe mine. Si nu e ca si cum m-ai ales drept viitoarea ta mireasa sau altceva. Nu, tu m-ai vazut pe mine drept fata careia puteai sa ii iei papusile si apoi sa fugi cu ele cat puteai de repede.

-Si la inceput tu nu te-ai jucat cu mine. Tipai la mine sa iti dau papusile inapoi si apoi mergeai la doamna educatoare sa ii spui pentru a mia oara ca nu te las in pace.

-Si asta nu te-a oprit niciodata. Erai mereu pedepsit, dar tot nu ma lasai in pace. Pana la urma, m-am suparat rau pe tine si am vrut sa te trag de urechi, asa ca am inceput sa fug dupa tine. Si asa am ajuns sa imi petrec fiecare pauza fugind dupa tine in loc sa ma joc cu papusile pe care reuseam sa le iau inapoi de la tine.

Dupa ce am ajuns la scoala, nu te-ai oprit. Partea buna era ca nu imi mai luai lucrurile. Partea proasta era ca eu eram competitiva si tu insistent. Tu puteai sa alergi 100 de metri in 10 secunde? Trebuia sa vii si sa te lauzi si sa imi spui ca eu nu puteam face asta.

-Nu a fost chiar atat de rau.

-Daca stau sa ma gandesc, chiar nu a fost. Din cauza ta mi-a placut foarte mult ora de sport. Si tu ai stiut asta. De fiecare data cand urmareai ceva, asteptai sa vina ora de sport. Trebuia sa imi ceri tema la matematica? Urma sa ti-o dau daca erai mai rapid decat mine. Aveai nevoie de un partener pentru proiectul la biologie? Eu eram daca tu reuseai sa sari mai sus decat mine.

Pana si prima noastra intalnire a fost datorita orei de sport. Ai vrut sa ne intrecem de la o poarta la alta si tu lipisei de o bara un bilet pe care scria „Vrei sa mergi la un film cu mine?”.

-Da, inca regret ideea aia. Nu m-am gandit atunci cand de stupida a fost.

-Dar a fost din suflet.

-Ai fi putut sa accepti din prima, nu sa ma faci sa scriu 36 de mesaje si sa incerc primii doi ani de liceu sa te conving.

-Ce urmaresti cu toata povestea asta?

-Avand in vedere cat sport ai facut din cauza mea si cat de mult din copilaria noastra e ora de sport, ma gandeam ca am putea merge la cea mai mare ora de sport cu ocazia aniversarii noastre.

-Scuze, dar deja am o gramada de lucruri de facut maine.

Imediat ce ea a terminat de vorbit, el i-a luat telefonul de pe masa si a spus:

-Daca nu reusesti sa ma prinzi, facem cum vreau eu.

Chiar isi dorea sa ii poata da o palma uneori, insa stia ca asta nu rezolva nimic. Asa era firea lui. In plus, cea mai mare ora de sport insemna si ca poate sa se lauda cu victoria ei pana la urmatoarea idee de-a sotului ei. Asta insemna cam 10 minute, dar tot era ceva.

Lasă un răspuns

