Quickmobile+Profitshare=Blogger+bani

Era deja ora 1 noaptea si sedinta nu se incheiase inca. Desi probabil ca se aflau acolo de cateva ore, nimeni nu se simtea obosit. In fond, nu puteau renunta acum. Nu pana cand planul de marketing nu era gata.

Asa arata unul din birourile celor de la Quickmobile in acel moment. Un grup de oameni care se uitau cu atentie la mai multe hartii care contineau grafice si o multime de cifre si care din cand in cand sopteau ceva unul spre celalalt pentru a primi aprobare sau dezaprobare pentru idea cu care veneau.

-Domnule, au trecut deja cateva ore.

-Da, mi-am dat seama in momentul in care telefonul meu a inceput sa se camufleze cu biroul si m-a facut sa cred ca l-am pierdut de cel putin 10 ori.

-Majoritatea incepem sa ramanem fara idei despre ce putem face. Ce propuneti sa facem?

-Pai, spuse seful putin confuz datorita oboselii, am putea folosi ideile pe care le-ati avut acum o ora, planul cu care ati venit la inceputul sedintei si sa ne mai concentram pe o parte din vechea strategie si lucrurile arata destul de promitator.

-Mai exista o optiune.

Nimeni nu a bagat in seama vocea care a spus asta pentru cateva secunde, mai exact pana cand si-au dat seama ca niciunul dintre ei nu era cel care vorbise. De unde venise vocea? Cine era si de cat timp se afla acolo? Ce voia?

-Repet, mai exista o optiune, insa trebuie sa ascultati cu atentie.

Vocea parea una desprinsa din filme, fiind foarte joasa si dandu-le tuturor un sentiment straniu.

-Noi am ramas de mult timp fara idei, deci ascultam.

-Strategia de a aduce produse disponibile in exlusivitate este buna si aduce publicitate, insa nu ajunge. Degeaba aveti produse care atrag atentia daca oamenii nu stiu unde le pot gasi. Aveti nevoie de o metoda de a promova cat mai bine site-ul si cred ca am optiunea perfecta. Trebuie doar sa semnati acest contract.

-Ce presupune contractul?

-Ca va veti vinde sufletul Diavolului.

Imediat ce ultimul cuvant s-a auzit a urmat un ras care a durat cateva secunde. Toti se asteptau deja sa vada o creatura rosie sau un spirit, ceva paranormal.

-Imi cer scuze, insa nu am putut continui. Trebuia sa va fi vazut fata.

-Cine sunteti dumneavoastra si ce cautati aici?

-Sunt reprezentantul Profitshare si am venit aici acum cateva ore sa discut cu dumneavoastra, insa de fiecare data cand incercam sa va atrag atentia dumneavoastra imi spuneati sa astept o secunda pentru ca erati atent la o idee de marketing.

-Si ce s-a intamplat cu acea voce joasa?

-Am stat acolo pentru cateva ore in liniste, trebuia doar sa imi dreg putin vocea. Acum sunt mai bine.

-Si de ce nu ati mai spus nimic?

-Nu am vrut sa va deranjez. Acum ma ascultati pentru a incheia contractul dintre Quickmobile si Profitshare?

-Daca tot am inceput discutia, cred ca puteti continua.

-Asa. Profitshare va propun ca dumneavoastra sa apelati la ajutorul bloggerilor. Asa, in loc de un departament de 10 oameni care se gandesc la publicitate, veti avea sute, mii de persoane cu gandiri diferite.

-Si cum ii vom convinge?

-Simplu. Le vom spune ca vor putea obtine bani din asta.

-Si chiar pot?

-Da. Prin intermediul Profitshare, bloggerii au ocazia de a promova pe blogul sau site-ul lor produsele anumitor brand-uri, iar cand un cititor cumpara un produs prin intermediul blogului lor, o parte din suma cheltuita de el pe acel produs ii revine bloggerului. Cu alte cuvinte, ei va promoveaza produsele si pot primii bani din asta. Dumneavoastra vindeti, ei castiga bani, toata lumea este fericita. Mai pe scurt, Quickmobile+Profitshare=Blogger+bani

-Si de ce nu semnam mai repede contractul asta?

-Asta ma intreb si eu de cateva ore…

Gama QuickMobile include peste 6000 de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internaționale premium. Mai mult, QuickMobile oferă comisioane ce depășesc media oferită de advertiserii IT&C din rețelele de marketing afiliat, respectiv 3% pentru Telefoane și Tablete, 10% pentru produsele din categoria Gadgets, 20% pentru articolele din categoria Accesorii, 20% pentru produsele din categoria Branduri de lux.

Lasă un răspuns

