Tuborg Chrismas Brew, al doilea motive pentru care asteptam Craciunul

-Iubitule, am o surpriza pentru tine.

Cuvintele acelea nu sunau prea bine. Parbriz, usa, poate o oglinda, zgarieturi, poate toata masina. Nici nu isi dorea sa afle de ce auzise asta, dar stia ca va afla pana la urma. Macar acum se simtea pregatit pentru orice.

Ii pusese mainile la ochi, ceea ce il linistea. Vestile rele nu veneau asa. Era ceva de bine. In sfarsit…

-Supriza!

Acum putea vedea si nu ii venea sa creada ceea ce vedea. Era o sticla de Tuborg Christmas Brew. S-a dus si a imbratisat-o. A imbratisat-o pentru 5 minute si ea nu stia ce sa creada. Si pentru ea era ceva nou.

-Multumesc.

-Nu ai pentru ce. Stiam cat de mult iti place. Dar nu stiu de ce iti place atat de mult.

-Povestea e destul de lunga, asa ca mai bine stai jos. O sa iti pun putina bere in timp ce asculti.

A luat un pahar din bucatarie, i-a turnat bere si s-a intors sa isi spuna povestea. Anul acesta, sticla avea 0,75 L, deci nu isi facea griji ca va ramane asa usor fara bere pentru el.

-Povestea noastra incepe in Danemarca. A fost prima mea vizita intr-o alta tara si totul ma fascina si nu am uitat nici acum vreun detaliu din acele cateva zile in care uitam de tot ce era acasa si aveam timp doar pentru mine. Intr-o zi, am intrat undeva sa beau o bere. Nu era chiar o zi, ci ultima mea zi acolo. Nu imi doream sa plec, asa ca incercam sa ma consolez putin.

M-am gandit ce bere sa aleg si, printre altele, am vazut acolo Tuborg Christmas Brew. Nu auzisem de ea niciodata. M-am gandit ca poate ramaneam cu inca o amintire. Fie cu o bere pe care sa o evit, fie cu una pe care sa o caut mai tarziu. A doua varianta a fost corecta. Aroma distincta de lemn dulce m-a facut sa merg sa mai cumpar doua sticle pentru mai tarziu. Se pare ca acea zi fusese J-Day, adica Julebryg, data la care se sarbatoarea lansarea Tuborg Christmas Brew.

Am reusit sa le aduc acasa, puse bine la rece pe durata zborului si imi doream sa le pastrez pentru o ocazie speciala. Una din ocaziile speciale a fost Craciunul cand am reusit sa uit ca eram singur, si a doua a fost de Craciun cand te-am intalnit pe tine.

Stiu ca mi-am dorit sa merg pana la un magazin care stiam ca are deschis chiar si atunci in speranta ca poate berea exista si in tara. Nu m-am intors acasa cu bere, dar m-am intors cu tine, pe care te-am invitat sa vii la mine. Chiar a meritat acea bere.

De aceea, in fiecare an, de Craciun, am cautat Tuborg Christmas Brew in magazine. Mereu reuseam sa gasesc macar doua sticle, una pentru mine si una pentru tine. Imi amintea de acel Craciun si imi aminteam ca tu imi esti alaturi.

Anul acesta, am mers la singurul magazin care mai avea berea, insa nu am reusit. Se pare ca cineva cumparase ultimele doua sticle de bere in urma cu cateva minute. Vanzatoarea mi-a spus ca o femeie a trecut pe acolo si le-a cumparat in graba. Simteam ca distrusesem Craciunul pentru amandoi.

-Nu mai e nevoie de mistere. Eu am cumparat acele sticle. Nu stiam de ce, dar stiam ca iti place berea. Si imi aminteam ca mi-ai dat ultima ta sticla atunci.

-Dar cum ai aflat de bere? Eu am fost atat de ocupat incat am uitat de lansare.

-Am gasit pe internet o poza cu hashtagurile #ChristmasTaste si #ChristmasBrew si am plecat imediat sa caut.

TUBORG-Christmas

-Acum cred ca stii de ce Tuborg Christmas Brew este al doilea motiv pentru care astept Craciunul.

-Si care este primul?

-Faptul ca, dintre toate persoanele de pe Glob, pot bea berea impreuna cu tine.

Craciunul nu venise inca, era tot noiembrie, insa deja simtea atmosfera specifica. Poate ca exista Craciun fara zapada, insa inca nu vrea sa incerce un Craciun fara Tuborg Christmas Brew.

Lasă un răspuns

