CautCeas

Se spune ca intr-o zi, in Rai au ajuns 4 barbati. Nu stiau initial unde se afla si au inceput sa discute, incercand sa afle. Au stat cateva ore, poate chiar zile, pentru ca acolo nu era acelasi timp si pe Pamant si au inceput sa se imprieteneasca. Dupa inca putin timp au inceput sa discute despre ce isi aminteau despre viata lor.

-Cum am ajuns eu aici, intreba primul. Cred ca datorita vietii mele. Nu am pus atat de mult accent pe santatea mea, deoarece eram mereu stresat, saream peste mese, exercitiile fizice erau constituite de mersul pana la locul de munca si inapoi, la care se adauga mersul pana la magazin. As schimba atatea la viata mea…Asta e, macar acum v-am gasit pe voi si am cu cine discuta.

S-au schimbat cateva vorbe intre ceilalti trei, dar au trecut mai departe la al doilea.

-Eu nu cred ca am avut probleme cu viata. Ultimele clipe mi le-am petrecut alaturi de cei dragi, in patul meu, gandindu-ma la ceea ce am facut. De fapt, cred ca regret cateva lucruri, dar acum nu mai conteaza. Scuze ca nu pot povesti mai multe, insa niciodata nu am avut talent la asta si nu reusesc niciodata sa gasesc suficiente detalii pentru ca povestile mele sa conteze.

Ceilalti trei au vorbit putin, apoi a venit randul celui de-al treilea.

-Ultimele mele clipe de viata? Nu imi amintesc decat ca eram foarte plictisit. Poate ca vorba „mor de plictiseala” chiar s-a indeplinit. E chiar ciudat ca din toata viata mea imi amintesc doar senzatia de plictiseala. Macar aici nu ma mai simt asa si va am pe voi sa ma faceti sigur de asta. Povestile sunt destul de interesante.

Un schimb de vorbe rapid si a venit randul utimului barbat.

-Ultimul lucru pe care il pot spune despre viata mea este ca eram in cautarea unui ceas. Imi promisesem ca voi gasi cel mai bun ceas, un ceas potrivit nevoilor mele. Sa aiba un pret bun, sa arate bine, sa se potriveasca la orice tinuta, sa mearga foarte bine pentru a ma ajuta sa nu fiu niciodata in intarziere si sa fie rezistent. Am cautat prin atatea magazine, pe atatea site-uri, am intrebat cunoscuti si straini, nici macar in istorie nu am gasit ce imi trebuia. Probabil ca am murit cautand un ceas. Cam asta e povestea mea.

Ceilati trei au inceput sa vorbeasca si au continuat inca 3-4 minute, mai mult decat la celelalte povesti. Dupa ce au terminat, unul din ei a vorbit:

-Daca te-am fi cunoscut, niciunul nu ar fi fost aici. Ai spus ca ai nevoie de un ceas perfect. Noi stim deja unde sa le gasesti. Daca ne-am fi intalnit, ti-am fi spus ca ai nevoie de un ceas Casio sau Rothenschild de la CautCeas.

Daca ne-am fi cunoscut, tu te-ai fi ales cu ceasul de care ai nevoie cu acel pret bun, rezistenta, potrivire la orice tinuta si fara pierderi de timp, poveste celui de-al treilea ar fi ca ati stat impreuna si ati vorbit despre ceas si ca nu v-ati plictisit niciodata, a celui de-a doilea ar fi ca atatea povesti despre ceasul de la CautCeas l-au facut sa devina un povestitor mai bun si ca le-a spus si nepotilor despre el, iar eu probabil as fi venit in fiecare zi pana la tine sa discutam despre ceasul tau si poate despre ceasul meu de la CautCeas.

Daca ne-am fi cunoscut…Totusi, ne-am cunoscut acum. Nu mai putem muri inca o data, dar poate putem sa comandam aici ceasuri de la CautCeas.

Lasă un răspuns

