Cadouri promotionale de la Promotion.eu

-De ce ai toate lucrurile astea prin casa? 

Intrebarea era fireasca. Gasise inca un pachet de carti de joc prin casa lui si nu era nici ultimul pe care il va vedea.

-Despre ce vorbesti?

-Despre cartile de joc, toate cele 5 pachete, despre mingea de plaja, despre salteaua de plaja, despre mingea de fotbal si toate celelalte lucruri pe care le ai prin camera ta. Nu prea au legatura intre ele.

-Fiecare are o poveste. Sa incep cu primul pachet de carti. Il am de cativa ani si il tin pentru ca are o poveste care imi aminteste multe. Acum cinci ani, nu aveam atat de multi bani pe cat imi doream sau cati am acum, insa aveam destule vise care ma impingeau de la spate sa muncesc tot mai mult. Am muncit in mai multe locuri, de multe ori m-am abinut sa dau banii pe vacante sau iesit in oras cu prietenii. Nu a fost usor, insa la final totul a merit.

Intr-o zi, am numarat banii pe care ii aveam si erau de ajuns. Aveam banii pentru primul meu aparat foto profesionist. Am intrat pe internet, am cautat DSLR-ul care mi-a facut cu ochiul, sau mai bine zis lentila, si l-am comandat. Era rezultatul a atatea luni de munca si era doar al meu. Asta il facea special.

Am asteptat cuminte pana ce curierul m-a sunat, am platit coletul si aparatul era doar al meu. Dupa ce l-am scos din cutie si m-am uitat cinci minute la el fara a ma putea opri, am mai observat ceva in colet. Era un mic cadou de la vanzator: acest pachet de carti. L-am pastrat pentru ca a fost un gest dragut. A fost primul cadou pe care l-am primit ca si client.

A doua poveste este despre acea minge de plaja. Cand eram mic, mama mi-a facut cadou o carte care m-a impresionat foarte mult. A fost prima carte pe care am citit-o fara sa fiu obligat si mi-a ramas in minte pana acum si asa va ramane pana voi muri. Intr-o zi, am reusit sa o gasesc pe internet. Am comandat-o fara sa stau pe ganduri, iar cand am primit-o, mingea de plaja se afla langa ea. Le-am spus celor de la magazin ca o comand pentru copilul din mine si ei i-au facut un mic cadou micutului client care isi dorise atat cartea.

-Adica ai o poveste pentru fiecare dintre obiectele care apar prin casa ta?

-Nu chiar, mai am povesti pentru inca doua sau trei lucruri. Pentru restul e o poveste dintr-un singur cuvant: Promotion.eu.

-Promotion.eu?

-Da, e un site pe care se gasesc produse promotionale pentru orice magazin. De obicei, sunt oferite clientilor, insa eu imi mai cumpar cate ceva pentru a-mi aminti de povestile celorlalte. 

-Si care a fost cel mai folositor cadou promotional primit?

-Nu am unul preferat. Inca nu am vazut toate produsele de pe Promotion. Poate ca acolo se afla unul mai bun, nu se stie niciodata. De asta continui sa cumpar.

Lasă un răspuns

