Letile de contact de la Optiness

M-am trezit intins pe o masa. Nu stiam cum am ajuns acolo. Am incercat sa deschid ochii, insa o lumina orbitoare m-a facut sa ii inchid la loc. Am mai incercat de cateva ori pana ce m-am obisnuit cu camera in care ma aflam, insa totul era incetosat. Puteam sa disting pe cineva in camera, insa ramanea la fel de neclar in continuare si nu putea sa ii dau seama de nimic. Puteam doar sa astept si sa vad ce se va intampla.

-Te-ai trezit deja? Credea ca anestezia va dura mai mult, acum sunt in intarziere. Scuze pentru asta.

-Unde sunt, cine esti tu si cu ce esti in intarziere?

-O sa iti raspund pe rand la toate intrebarile. Acum o sa ma ocup de ochii tai si o vreme vei sta cu ochii inchisi, asa ca vom avea destul tip pentru a vorbi.

Am simtit cum acea persoana a pus ceva pe ochii mei, apoi i-am ascultat sfatul. Nu aveam alte optiuni.

-Asa, sa incepem cu intrebarile tale. Unde esti? Esti in laboratorul meu. Cine sunt eu? Sa zicem ca eu sunt Doctorul. Pare un nume potrivit. Cu ce eram in intarziere ai aflat deja, dar o sa incerc sa detaliez mai multe.

Corpul tau a raportat probleme cu diferite sectoare, asa ca am fost nevoi sa ma ocup de toate aceste probleme. Am rezolvat destul de usor picioarele, erau doar putin tocite dupa o alternanta intre statul pe scaun si mersul pe jos, bratele erau destul de avariate dupa ani de carat obiecte si de scris zeci de mii de pagini, cateva ajustari pentru stomacul, inima si ficatul tau si erai ca nou.

Cel mai greu a fost cu ochii. Aici chiar a fost mult de munca, insa am reusit pana la urma. Poti deschide ochii.

L-am ascultat si de data asta, dar nu am regretat. Totul parea atat de clar. M-am concentrat putin pe masa pentru ca eram curios unde ma aflam si am reusit sa vad pana in cel mai mic detaliu al structurii mesei. Vedeam zgarieturile la fel cum ceilalti oameni vad Marele Canion. Lumea devenise atat de clara. Momentul meu a fost intrerupt de Doctor

-Domnule, sunt bune lentilele de contact?

-Poftim?

Bez okularów - najniższe ceny soczewek

Iar o facusem. Imi imaginasem un subiect demn de un roman SF si inlocuisem o simpla vizita la oftalmolog cu transformarea mea intr-un android.

-Da, sunt bune.

-Perfect. O sa va dau o pereche de lentile de contact zi si noapte si niste solutii pentru intretinere. Sunt destul de bune, de la Optiness. Am auzit ca au unele dintre cele mai bune produse pe nisa de lentile de contact, insa asta nu o decid eu.

Am salutat si am iesit din cabinet. Nu m-am putut abtine si pe drum mi-am pus lentilele si am incercat sa ma uit la un copac. Ramanea tot un copac, nu vedeam cele mai mici detalii ale scoartei, insa era totusi cel mai clar copac vazut vreodata. Poate ca nu am devenit un supererou, insa lentilele de contact de la Optiness clar mi-au schimbat viata.

Lasă un răspuns

