Visionexpo Systems

Ma plimbam printre exponate. Eram in cea mai mare galerie de arta din lume si probabil din Univers. Dupa ce vizita mea se termina, totul va disparea la locul lui si nu se vor mai intalni in acelasi loc niciodata. 
Am inceput cu cea mai veche forma a artei. Pesterile in care au fost descoperite picturile rupestre fusesera mutate in totalitate si eu puteam intra in oricare. Desi in intreaga galerie totul era la o temperatura placuta si totul era calm, aici am putut simti o adiere usoara si temperatura incepuse sa scada. 
Am mai avansat putin de la picturile cu oameni si mamuti la ceva putin mai avansat. Picturi infatisand toate divinitatile care au existat erau acolo. Unele picturi fusesera aduse din timp si ele vor disparea inca o data dupa ce eu voi pleca. Divinitati cu chip uman, dar cu trei brate sau cu patru picioare, creatiuri jumatate om jumatate leu sau taur, dragoni si orice se putea afla in mintea umana. 
Ajuns in Evul Mediu, acesta s-a combinat cu urmatoarele sute de ani de arta si a alcatuit o constructie mai lunga, lata si inalta decat puteam vedea. Datorita ei aparusera si nori care ascundeau acoperisul artei. 
Deci asa arata. Probabil ca asta era tot. Insa ceva imi scapase. Intr-un colt, ascuns de privirile mele, era un corp neclar. M-am apropiat si am vazut standul expozitional care mi-a atras atentia. Era un tablou canvas personalizat. Si mi-am dat seama pentru cine era personalizat. Era pentru mine si ma asteptase.
Am vazut si un nume: Visionexpo Systems. Totul disparuse in jurul meu si ramasesem doar cu tabloul meu. Desi la inceput m-am speriat, mi-am dat seama ca eu facusem totul sa dispara. Desi totul era atat de frumos si atat de rar, nu erau facute pentru el. Erau sentimentele si ceea ce a vazut un pictor, nu ceea ce a vazut si simtit el. Tabloul cu care ramasese era o parte din el.
Am plecat cu tabloul meu semnat Visionexpo Systems. Poate ca puteam alege altceva, insa nu poti refuza asa ceva. Nu poti refuza ceva de la Visionexpo Systems.
Lasă un răspuns

