Covera pentru gradina mea.

Afara temperatura crestea tot mai mult. Dimineata ma gandisem sa am putin grija de gradina din spatele casei, cat timp caldura nu era atat de puternica si de insuportabila. Gand la gand cu bucurie, tocmai astazi a inceput sa se incalzeasca mai devreme si mai aveam inca destul de multe de facut si din ce in ce mai putina apa in organism dupa ce incepusem sa transpir tot mai puternic.

Intr-un moment in care imi doream doar sa iau o pauza, m-am trezit intreband cu voce tare „Ce vei face pe caldura asta, gradina mea?”.

-Voi profita de vacanta de vara.

M-am uitat in stanga, in dreapta, in sus, in jos, oriunde in jurul meu. Nu era nimeni. Cine spusese asta?

-Eu am spus-o. Eu, gradina ta. Daca ai terminat cu surprinderea, o sa imi continui ideea. O sa incerc sa profit de vacanta de vara. Deja mi-am facut cateva planuri. Am descoperit ca solul contine destul de multa apa, chiar mai multa decat credeam, deci pot sa cresc mare si sa mai adaug cate ceva pe aici. Ma gandeam ca nu ar strica sa mai adaug cateva flori pe langa gard, pare cam trist si gol.

Ma gandeam si la putina fotosinteza cu trandafirii si lalelele pentru a-i mai inviora, poate sa mai caut niste substante hranitoare in sol. Nimic important.

Imi amintesc ca tu ai spus intr-o zi ca ai de gand sa te urci in masina si sa te duci unde vezi cu ochii, cat mai departe de casa pentru a gasi liniste. Mi-am zis ca nu e o idee rea o masina. Nu cred ca am loc pentru o masina cu roti, motor, caroserie si toate cele, insa e destul loc aici pentru o masina electrica de tuns iarba.

Cand ai spus ca a trecut ceva timp de la ultima vizita la frizer si ca trebuie sa mergi sa te tunzi, mi-a fost clar ca o parte din vara mea va fi o masina de tuns iarba electrica Skil F0150713AA, 1300W, 33 CM. Nu mi-ar strica o mica tunsoare pentru gazon. L-am cam neglijat si ar merita sa arate putin mai bine.

-Si cum ai de gand sa faci toate astea?

-Ma ajuta Covera. Au destule produse pentru ca si eu sa profit de vacanta de vara.

Si gradina nu gresea. Erau destule produse la Covera pentru orice imi doream sa fac in gradina. Poate char era momentul potrivit sa cumpar o masina de tuns iarba.

 

Lasă un răspuns

