Puteti sa cumparati timp liber cu Vertex Cleaning.

Se spune ca a fost o data ca niciodata un om foarte bogat. Iar el se bucura si se mandrea cu acel lucru. Probabil ca merita putin asta pentru ca muncise foarte mult. Doar povestea lui ar avea nevoie de cinci basme care ar fi spuse pentru sute de ani, insa nu acesta eate punctul povestii.
Se spune ca de multe ori oferea bani oamenilor pentru ca isi dorea sa faca mai mult bine sau poate pentru ca isi amintea ca si el a fost acolo jos. Intr-o zi, s-a intalnit cu un barbat si i-a spus:
-Am auzit cate ceva deapre tine. Am auzit ca ai acasa o familie si ca muncesti mult pentru ei. O sotie si doi copii pe care tu ii iubesti foarte mult si pe care vreau sa ii iubesti foarte mult. De aceea, m-am gandit sa iti dau niste bani drept rasplata pentru viata ta cinstita si pentru dragostea ta pentru ei. Poti sa cumperi mancare, haine, le poti face un mic cadou, nu stiu, orice doresti.
-Va multumesc foarte mult, insa nu pot sa accept. Nu am facut nimic pentru ei.
-Gandeste-te bine. Cu banii aceia ai putea sa cumperi destula mancare pentru cateva luni.
-Poate ca as putea, insa nu am nevoie. Am acasa destula mancare pentru o viata normala si destule animale care sa o asigure, la care se adauga o gradina de care am grija in fiecare zi.
-Mancare ai, dar poate iti doresti haine noi.
-Nu simt ca as avea nevoie. Haina poate il face pe om, insa eu vreau sa fiu cunoscut prin faptele mele. In plus, am invatat sa am grija de haine si sa traiesc o viata simpla.
Poate exista alta persoana care sa aiba nevoie de acei bani.
-Dar ai putea cumpara orice iti trebuie sau iti doresti.
-Dumneavoastra puteti cumpara chiar orice va doriti?
-Da, asa cred. De fapt, as vrea sa pot cumpara timp liber.
-Nu trebuie sa vreti, puteti sa o faceti. Puteti sa cumparati timp liber cu Vertex Cleaning.

-Vertex Cleaning?

-Da. Vertex Cleaning este o firma de curatenie din Bucuresti care se ocupa cu curatenia birourilor si curentia apartamentelor. Ati putea economisi timpul pe care dumneavoastra sau sotia dumneavoastra il aloca pentru curatarea apartamentului si ati putea sa petreceti putin din acel timp liber pe care il cumparati cu ajutorul Vertex Cleaning. Si sunt sigur ca puteti avea incredere in procedurile eficiente si personalul calificat pentru cladirea de birouri pe care o aveti pentru a economisi bani pentru acea curatentie a apartamentului. Ieftin nu este intotdeauna bun si un pret mic nu poate garanta ca oamenii care sunt angajati au carti de munca, au caziere judiciare verificate, au experienta in domeniu si stiu sa foloseasca solutiile, echipamentele, lavetele, insa Vertex Cleaning este exceptia care confirma regula.

In acel moment, barbatul si-a dat seama ca omul nu era atat de sarac pe cat parea. A invatat in acea zi ca banii nu pot cumpara timp liber, insa banii ii aduc pe cei de la Vertex Cleaning pentru a face rost de acel timp liber.

Lasă un răspuns

