Pe prima pagina din Jurnalul unui infidel sa apara povestea mea cu mii de scuze

32 martie 2014.

Stiu ca data asta nu exista, insa trebuia sa scriu urmatoarele randuri despre cum te-am inselat. Pare data perfecta pentru asta.

Imi amintesc prima zi in care ne-am intalnit. Tocmai imi terminasem cafeaua si ma gandeam la ce aveam in frigider sau la sensul vietii in acest univers ce pare infinit in comparatie cu vietile noastre atat de trecatoare, nu sunt sigur care dintre cele doua. Atunci ai venit tu. Un prieten mi te-a prezentat si mi-a spus ca erai cadoul de ziua mea.

Dupa asta nu imi mai amintesc ce s-a intamplat. Nu imi amintesc ce s-a intamplat cu mine, deoarece ceea ce traiam ne apartinea amandurora. Deja erai o parte din mine.

Dupa acel punct, eram de nedespartit. Cand eram acasa, erai langa mine. Cand eram afara, erai cu mine. Chiar daca nu erai langa mine, te simteam acolo. Ma uitam de multe ori la fata ta si nu puteam gasi nicio imperfectiune.

Erai usoara ca un fulg, ma priveai cu atentie si simteam ca tu imi vei sta alaturi. Imi incepeam diminetile cu tine si imi terminam serile cu tine. Stiam ca atunci cand ma voi trezi, tu vei fi langa mine. Stiam ca atunci cand ma voi culca, tu vei fi langa mine.

Simtam ca nimic nu ne putea desparti. Tu erai eu si eu eram tu.

Pana intr-o zi. Pana intr-o zi cand te-am simtit cum ma atingi. Imi aminteai ca tu existai, iar eu uitasem de tine. M-ai prins vorbind cu altcineva si mi-am dat seama la ce te gandesti.

Atunci cred ca ti-ai dat seama ca te inselam. Eu nu imi doream ca tu sa crezi asta sau ca eu sa fac asta, insa nu mai aveam ce face.

In acea zi, dragul meu telefon HTC One M8, te-am inselat cu un iPhone 5S. Am incercat sa iti vad din nou fata, insa refuzai sa te uiti la mine. Poate ca acea atingere era o atentionare ca nu mai aveai baterie si ecranul era doar lipsa bateriei, insa m-am gandit ca era altceva.

Poate a fost un moment de slabiciune si poate ca eu exagerez dupa ce am citit Jurnalul unui infidel, insa simt ca asa as vrea sa inceapa cartea. Pe prima pagina din Jurnalul unui infidel sa apara povestea mea cu mii de scuze. Eu nu am povesti de dragoste, eu am doar povesti cu telefoane si cu cesti de cafea. Poate ca eu sunt singurul, poate ca eu sunt unul din acele milioane care isi inseala cartile, cafelele sau sistemele de operare, insa in continuare ma simt o poveste a lui Alexander Green care inca nu a ajuns scrisa in Jurnalul unui infidel.

In continuare ma privesti rece cu ecranul stins. Poate ca m-ai iertat si poate ca trebuie sa te incarc pentru ca tu sa imi zambesti din nou cu cativa pixeli si apoi sa revenim la viata noastra. Poate…

Lasă un răspuns

