Sarida, un club pentru copii

Cavalerul a intrat in graba in sala tronului. Avusese nevoie de cateva minute pentru a convinge garzile sa il lase sa treaca, insa reusise. Acum incerca sa ajunga macar pana in fata regelui inainte sa inceapa sa respire greu datorita efortului.  Se intorcea dupa o campanie indelungata si ii revenise rolul de mesager.

-Regele meu, eu, Alexandru al doilea, am fost ales drept mesager al expeditiei din Zona 4.

-Lasa introducerile, spune-mi ce s-a intamplat si cu ce te-ai intors.

-Am plecat impreuna cu o armata formata din doua mii de calareti in urma unor zvonuri. Se pare ca pribegii vorbeau despre o tara in afara regatului mariei tale. Aceasta tara avea bogatii si resurse nemasurate si se parea ca ar fi chiar tara Oamenilor Mari care au trecut pentru prima oara peste Muntele Strada.

Dupa ce am adunat proviziile necesare si dupa ce calaretii si-au luat la revedere de la familiile lor, am inceput expeditia. La inceput totul a fost linistit si nu am intalnit prea multi oameni, insa in momentul in care am ajuns in Intersectia Coltului am fost uimiti de marea de oameni. Majoritatea negustori, cu totii se indreptau spre regatele vecine si doar cativa au luat drumul regatului nostru. Ne-am croit drum printre ei, insa am realizat ca nu vom putea trece atat de usor cu o armata atat de mare. Aveam nevoie de un drum mai retras pe care sa il stie doar pribegii.

Din fericire, ne informasem inainte de calatorie, asa ca am continuat sa inaintam. Totul parea sa mearga bine si pasnic, deja ne asteptam sa ne odihnim fara a ne face griji noaptea, insa in a doua zi a expeditiei am trecut pe langa o padure si am fost inconjurati de lupi. Capetenia lor ne-a privit amenintator, insa am scapat repede si aceea a fost singura noastra intalnire cu vreun pericol.

Peisajul deja se repeta in zona de campie, pana cand am ajuns la un munte. Din ceea ce ne-au spus pribegii, tara legendara se afla in zona de campie, deci o ratasem cumva. Era clar ca ne ratacisem si ca urma sa ne intoarcem acasa, insa in drumul nostru am vazut ceva stralucitor intr-o scorbura. Am scos cu grija o sticla in care se afla asta.

Cavalerul ii intinse o bucata de hartie destul de viu colorata.

10449634_10202772990620511_459383973_n

 

Banuim ca este o pagina dintr-o carte a stramosilor care spune povestea tarii pe care noi nu am putut sa o gasim.

-Povestea tarii pe care noi nu am putut sa o gasim. Inainte de a gasi aceasta tara, trebuie sa ii dam un nume.

-Dar scrie chiar acolo numele: Sarida.

-In cazul acesta, trebuie sa cerem sprijin regatelor vecine pentru a gasi Sarida, tara distractiei.

In realitate, actiunea nu se desfasura la o curte regala. In locul regelui era un baietel de 5 ani care statea pe scarile unui bloc cu o crenguta in mana si o sepcuta pentru a nu face insolatie. Cavalerul sau nu era mai mare, avand doar 6 ani si o sabie pe are o primise cadou de ziua lui si de care era mandru.Garzile de care trebuise sa treaca erau o farfurie de mancare si un pahar de suc de care trebuise sa treaca inainte sa fie lasat afara la joaca. Armata de 2000 de cavalerie erau defapt cavalerul nostru si inca un prieten care au plecat cu bicicletele, pribegii cu care au vorbit erau parintii lor pe care i-au intrebat daca langa blocurile din vecinatate exista caini, lupii cu care s-au intalnit erau catelusii a doua femei care tocmai se intalnisera in fata unui bloc. Cat despre legenda tarii Sarida, doar un afis pe care l-au gasit langa un stalp si care le-a placut pentru ca era colorat. Sarida, tara distractiei nu este altceva decat Sarida, un club pentru copii care organizeaza cursuri pentru copii de dans si petreceri pentru copii.

Iar cavalerul si regele nostru si-au adunat poporul format din alti doi copii cu care se mai jucau in curtea blocului, pardon, in curtea regala si i-au rugat pe pribegi sa ii duca in taramul Sarida pentru a-l revendica in numele coroanei. Sau pentru intrarile libere la teatru, atelierele gratuite sau spectacolele de magie.

De atunci, in data de 21 iunie, regatul sarbatoreste descoperirea noilor teritorii, sarbatoare intitulata Ziua Portilor Deschise Sarida Club.

Lasă un răspuns

