Campul de batalie l-am numit BlogAwards

A fost o data ca niciodata. A fost odata ca niciodata un rege. Il vom numi Regele Rosu, desi numele nu e prea important. Regele avea trei fii si nu stia cui sa ii lase regatul sau dupa ce el nu va mai fi, deoarece fiecare avea ceva in plus fata de celalalt. Cum nu putea sa ii transforme pe toti trei intr-un singur fiu, i-a chemat intr-o zi la el si le-a spus:
-Fiii mei, eu nu mai aunt chiar in putere. Chiar daca nu vreau sa o arat si chiar daca as vrea sa fiu rege pe vecie, acest lucru nu se poate. M-am tot gandit luni intregi la ce se va intampla dupa ce eu nu voi mai fi. M-am gandit cui sa las tronul regatului meu. Probabil ca m-am decis, dar am uitat sa imi spun chiar si mie, asa ca va voi da o sarcina.
Desi un rege va fi iubit de oameni sai prin bunatate si intelepciune, regatul merita mai mult. Iar acel mai mult e un rege care va deveni o legenda. Asta va cer voua: mergeti in lume si intoarceti-va gloriosi si castigatori. Cel care ma va impresiona prin victoriile sale va primi tronul si va domni pana la adanci batraneti.
Cei trei fii s-au gandit mult la ce sa faca, unde sa se duca si au plecat. Au trecut zile, saptamani, luni si ani, insa fiii nu se intorceau. Regele imbatranea tot mai mult si isi facea griji pentru poporul sau si pentru viitorul lor.
Insa, intr-o zi, fiul cel mare s-a intors. Parea mult mai obosit si slabise putin, insa a zambit atunci cand si-a vazut tatal.
-Fiule, esti primul care a venit si esti o raza de soare pentru mine. Cu ce victorii te-ai intors la mine?
-M-am gandit mult la ce trebuia sa castig inainte de a castiga simpatia poporului. Conducatorii despre care se spun poezii si se canta balade au luptat viteji, asa ca asta am facut si eu. Am mers si am infruntat vrajitoarele de la Miazanoapte si am inlaturat raul lor, lasand padurarii sa readuca padurea sub control, am infruntat armata de centauri din Miazazi care ameninta recoltele si, intr-o ultima batalie, am luptat zi si noapte zece zile cu dragonul de pe Muntele Rece pe care l-am rapus si de la care iti aduc o bucata de piele. Este mai tare decat orice armura si te va proteja in caz ca regatul este in pericol.
-Fiule, chiar daca nu vei ajunge rege, ti-ai asigurat un loc in legende si in mod clar oamenii te vor privi cu admiratie peste ani.
Alte luni si alti ani au trecut si a aparut si fiul mijlociu.
-Fiule, ai ajuns al doilea si ai reaprins flacara acestei competitii. Cu ce victorii te-ai intors la mine?

-M-am gandit mult la ce trebuia sa castig inainte de a castiga simpatia poporului. Cum nu ma simt atat de curajos si de puternic pentru a infrunta pericolele regatului, m-am gandit sa invat cum sa le infrunt. Asa ca am invatat cat mai multe. Am fost la fierarii din Miazanoapte de la care am invatat arta fierului si care m-au pregatit cat au putut de bine, la vrajitorii din Miazazi de la care am invatat cum sa dau putere armelor mele si la razboinicii din regatul vecin de la care am invatat tot ce se poate invata despre arme. Asa ca ti-am adus aceasta sabie. Este mai puternica decat orice sabie faurita vreodata si poate strapunge orice material, deci te va proteja in caz ca regatul este in pericol.

-Poate ca tu nu ai invins creaturi de legenda, dar ai creat o legenda care va fi amintita si laudata in momentele de cumpana ale regatului.

Alte luni si alti ani au trecut si a aparut si fiul cel mic.

-Fiule, ai ajuns ultimul si ai inchis cercul competitiei. Cu ce victorii te-ai intors la mine?

-M-am gandit mult la ce trebuia sa castig inainte de a castiga simpatia poporului. Am stiut ca fratii mei vor invinge pericole si vor invata cum sa invinga pericole, asa ca eu am incercat sa invat cum sa fiu un rege. Am ajuns la conducerea propriului meu regat. L-am numit TestArea.ro.

Am realizat aliante cu regatul cititorilor cu ajutorul diplomatiei, am plecat la lupta cu o armata de cuvinte impotriva altor regate digitale, inarmandu-ma cu stiri din domeniul tehnologiei, si am luat de fiecare data prada de razboi diferite comori. Una din comori vine din regatul Allview, un smartphone A5 Smiley.

Am adunat victorie dupa victorie impotriva altor regate digitale, iar campul de batalie l-am numit BlogAwards. Am invitat si alte regate la lupta si aceeasi invitatie o inaintez si aici.

-Fiule, tu nu mi-ai adus piei mai rezistente decat orice material sau sabii mai puternice decat orice tais faurit, insa mi-ai demonstrat ca poti conduce un regat. De aceea, sper ca regatele tale vor prospera si vor ajunge la fel de legendare ca fratii sai.

-Regatele mele? Eu am doar un regat.

-Acum ai doua. Stiu ca vei conduce cu intelepciune regatul meu si imi doresc ca fratii tai sa te ajute.

Alte cuvinte nu mai erau necesare.

Astfel, fiul cel mic a domnit peste regat si peste regatul sau tehnologic si a trait fericit pana la adanci batraneti. Sau pana cand a descoperit autonomia smartphone-ului Samsung Galaxy S10.

Lasă un răspuns

