Cu putin Dental Praxis si un implant dentar.

Cu totii ne imaginam discutii intre copaci si iarba, flori si animale, pasari si soare, Pamant si Luna, insa majoritatea nu se gandesc la o discutie intre dinti. Majoritatea nu se gandesc la povestea pe care acestia o spun despre noi, povestea noastra care este si povestea lor. Poate ca ei ne-au spus deja povestea intregii lumi prin fiecare moment in care am deschis gura sau poate ca ei au pastrat povestea pentru noi.

Se spune ca intr-o zi dintii chiar au vorbit intre ei. Pe frecvente joase pe care probabil doar neuronii comunica, insa au vorbit.

-Care este povestea voastra?

Un canin incepuse discutia. Se vedea ca daduse batalii cu sute de feluri de mancare si mii de litri de lichide.

Continuarea a venit de la un incisiv.  Isi pierduse stralucirea si era putin tocit.

-Povestea mea vorbeste despre un atac continuu. Am simtit feluri de mancare din bucataria mediteraneana pana la cea din Germania, am simtit lichide cu mai multe grade decat armata si am testat fiecare varsta prin rezistenta. Am fost ingrijit, dar am simtit si gustul stresului si al timpului care mi-a lasat cateva cicatrici.

-Probabil ca povestea ta este si povestea altora. Mai avem veterani aici?

Imediat s-a auzit un molar.

-Eu probabil ma incadrez aici. Sunt printre primii dinti care au aparut aici pentru a permite primilor soldati sa se retraga si sunt singurul care a mai ramas viu din plutonu meu. Am aparat gingia cu mandrie timp de peste 10 ani in fata cariilor si unui mediu temporar acid de multe ori.

Povestea sa nu putea fi contestata datorita tuturor medaliilor lasate de timp pe uniforma sa: zone in care isi pierduse albul si mici gauri in uniforma ramase in urma bombardamentelor.

In aceasta poveste nu s-a vorbit despre un dinte. Nu se stiau prea multe lucruri despre el. Statea in majoritatea timpului intr-o zona intunecata si nimeni nu stia cum arata, stiau doar ca el exista acolo. Aveau nevoie de putina lumina pentru a-l gasi.

Au avut ocazia dupa doar cateva secunde intr-o nevoie de oxigenare a creierului. Gura s-a deschis larg, iar acele secunde de cascat s-au transformat in minute. Micul lor univers deforma timpul in timpul discutiilor, asa ca aveau 5 minute.

Credeau ca gura s-a deschis, insa se inselasera. Lumina nu venea de afara, ci din interior. Era de la dintele necunoscut. Emana lumina in jurul sau. Atunci l-au vazut pentru prima oara.

Era perfect. Era alb, nu avea nicio rana si parea mai tanar decat toti. Parea tanar, probabil avea doar 5 ani pe front, insa nu isi aminteau de intariri in ultimii 10 ani. Era deja un veteran, insa nu o arata.

-Cum?

-Cu putin Dental Praxis si un implant dentar. Am fost ranit foarte tare intr-o batalie pentru gingie. Inamicul a fost prea puternic si nu am mai avut ce face. Baza noastra a fost luata sub stapanire. Totul parea fara speranta. Atunci au venit intaririle.

Erau soldati de elita dintr-o clinica stomatologica. Au recuperat sectorul nostru si m-au internat de urgenta. In doar cateva luni am ajuns ceea ce vedeti acum.

Nimeni nu mai scotea o vorba. El era adevaratul veteran. Toate povestile aveau ceva special, insa a lui avea Dental Praxis. Cu asta nu puteau concura.

Lasă un răspuns

