Si putina Curatenie de primavara de la evoMag.

-Doamnelor si domnilor, vi-l prezint pe Uimitorul evoMag!

Asa i se face intrarea de fiecare data. Deja incepea sa isi uite numele adevarat, deoarece se obisnuise sa fie strigat pe numele de magician, evoMag. Era inca o seara ca oricare alta, insa avea sa o schimbe. Avea ceva nou pentru spectatori si spera ca va reusi.

-Doamnelor si domnilor, bine ati venit la spectacol. Eu sunt Uimitorul evoMag, insa imi puteti spune simpu evoMag. In urmatoarea ora voi incerca sa va fac sa uitati de griji si sa va ofer o amintire pe care sa o pretuiti peste ani si ani.

Spectacolul nu a avut un inceput spectaculos din punctul sau de vedere. A inceput cu cateva trucuri simple. A ghicit cartea aleasa de un spectator, a scos un iepure din palarie, si-a taiat asistenta in doua si lista poate continua. Desi parea foarte precis, incepea sa fie tot mai tensionat cu fiecare numar, deoarece fiecare numar il aducea mai aproape de surpriza. A incheiat seria cu transformarea unui ou intr-un porumbel.

Audienta il aplaudase zgomotos, insa au facut imediat liniste atunci cand l-au auzit vorbind:

-Acum, pentru ultimul meu numar, si cel mai important, am nevoie de un voluntar din public.

Cateva maini s-au ridicat imediat. El a ales o femeie intre doua varste care parea potrivita pentru ceea ce avea in minte.

-Va multumesc ca v-ati oferit. Numarul din aceasta seara nu va avea legatura direct cu dumneavoastra, ci cu ceva ce presupun ca aveti dumneavoastra. Daca nu ma insel, aveti in buzunar un telefon Nokia E72, vechi de cativa ani, pe care ati vrea sa il schimbati. M-am inselat cumva?

-Nu va inselati.

-Perfect. In aceasta sticluta am o substanta speciala, insa nu va voi dezvalui ce face pana la sfarsitul numarului. As vrea ca toti sa pastram un moment de liniste. Ar fi suficiente 20 de secunde.

Curiosi, spectatorii au tacut. Discutiile incetasera, telefoanele erau date pe vibratii si toti asteptau.

-Cele 20 de secunde au trecut.  Va multumesc pentru acest lucru. Sa ne intoarcem la dumneavoastra, doamna. Spuneati ca eu nu m-am inselat in legatura cu telefonul dumneavoastra.

-Intr-adevar.

-Asa ati crede. Cum ar fi sa va spun ca in locul acelui Nokia E72 aveti acum un smartphone de ultima generatie? Mai exact, un Samsung Galaxy S5.

-Probabil va inselati.

-Va rog sa verificati.

Femeia a scos sigura telefonul, insa atunci cand s-a uitat la el a ramas uimita. In locul telefonului ei se afla, intr-adevar, un Samsung Galaxy S5.

-Dar cum se poate?

-Putina magie. Si ceva ce are legatura cu sticluta pe care v-am aratat-o.

Sa luam un alt spectator, de data asta nu mai trebuie sa veniti. Domnule, dumneavoastra. Vad ca aveti un laptop care, daca nu ma insel, este vechi de 5 ani, este un Dell si va doriti sa il schimbati, deoarece nu va mai satisface nevoile.

-Aveti dreptate.

-Si, in acelasi timp ma insel. In fata dumneavoastra se afla acum un laptop Dell Inspiron 15 3537.

Nici de aceasta data numarul nu daduse gres.

-In aceasta seara simt ca se afla o femeie cu numele de Marina. Este vreo femeie cu numele Marina?

-Da, eu, se auzi o voce din spatele salii.

-Daca am simtit la fel de bine, aveti in geanta o tableta iPad 2 pe care, asemeni celor doi spectatori pe care eu i-am ales, va voriti sa o schimbati anul acesta.

-Si de data asta aveti dreptate.

-Nu mai are rost sa va spun ca nu este corect. Puteti verifica in geanta, aveti acum o tableta Apple iPad Air.

Intreaga audienta s-a uitat uimita cum femeia scotea un iPad Air,inca in cutie, din geanta. Inainte ca ei sa incerce sa isi explice, evoMag a vorbit:

-Probabil va intrebati cum am facut asta. Am spus ca are legatura cu sticluta si cu substana din sticluta. Si chiar are. La inceputul numarului sticluta era plina. Acum puteti observa ca este goala. In aceasta sticluta se afla o substanta numita Curatenie de primavara de la evoMag.

logo-evoMAG-ios-android-sarbatori

Aplicata in fiecare primavara electronicelor de pe biroul dumneavoastra, ea le poate imbunatati. Nu exista reactii adverse, insa functioneaza doar primavara. Folositi-o cu grija.

In acel moment, a parasit calm sala. Numarul sau se terminase, iar din spate se auzeau aplauze. Reusise de data asta. Nu avusese nevoie decat de putina pricepere si putina magie. Si putina Curatenie de primavara de la evoMag.

Lasă un răspuns

