Efecte secundare: poate aduce primavara de afara in casa

Totul a inceput cu un fir de iarba. Nu i-am dat prea multa atentie. Sau, cel putin, nu m-a ingrijorat. Ma uitam la el ore intregi si ma gandeam.
Timpul trecea, iar firul meu de iarba isi schimba mereu forma si locul. Crestea putin si devenea un ghiocel, se muta intr-un colt al camerei pentru a deveni o zambila, se apropia usor sub forma de lalea si fugea speriat deghizat in crin.
Intr-o zi, firul meu de iarba si-a gasit un prieten. Prietenul sau era diferit. La inceput timid, a inceput sa se apropie. I-am dat putina apa, am deschis fereastra, iar el a inceput sa creasca.  Era subtire si avea doar doua ramuri, insa peste o secunda era la fel de inalt ca mine. Am intors spatele o secunda si l-am gasit schimbat. Prietenul firului meu de iarba crescuse si acum inverzise. Am stat la umbra lui si m-am bucurat de mirosul de prospetime, iar in palma mea a cazut o floare. M-am uitat in sus si am vazut o ploaie ce se apropia de mine.
In secunda urmatoare imi amintesc ca auzeam susurul unei ape, insa nu simteam nevoia sa o caut. Stiam ca ea ma va cauta si ma va gasi. Langa piciorul meu curgea un fir de apa care crestea. Dupa doar un minut, un lac si un parau ma inconjurau. Eu  eram chiar in interiorul lacului, insa nu simteam ca ma innec, nu simteam nici macar apa. Simteam ceva nou. Simteam primavara.
Totul s-a construit intr-o secunda si la fel de repede a disparut. Sau eu am disparut de acolo. A fost insa destul pentru ca firul meu de iarba sa devina o pasune, iar prietenul lui o padure. Totul era completat de sunetul ciripitului pasarilor si razele soarelui care se strecurau timide printre ramuri.
artdecozone
Atunci am vazut ambalajul. Era un ambalaj de plastic pe care nu imi aminteam sa il fi aruncat, insa ma simteam obligat sa il ridic. L-am luat in graba si am vazut un avertisment:
Artdecozone concentrat. Efecte secundare: poate aduce primavara de afara in casa.”
Lasă un răspuns

