Cum ar fi daca am putea face totul invers?

Cum ar fi sa putem face totul invers?

Sa ne nastem batrani, sa avem 90 de ani, sa fim ingrijiti pana la 60 de ani intr-un azil. La 60 de ani sa ni se dea un ceas de aur si sa incepem sa muncim pana la 22 de ani. La 22 de ani sa intram la facultate, totul sa fie doar petreceri si distractie. Urmeaza liceul, scoala, gradinita, iar ultimii ani de viata i-am petrece ca bebelusi.

Daca am putea face totul invers, o cearta ar deveni o impacare.

Daca am putea face totul invers, nu am pierde nicio secunda din viata, ci am recastiga-o.

Daca am putea face totul invers, am vedea cum bateria telefoanelor noastre s-ar incarca in timp ce noi le-am folosi.

Cum ar fi sa facem totul invers? Sa citim mereu aceeasi carte si sa fie mereu prima oara, sa ascultam mereu aceeasi melodie si sa fie prima oara, sa cunoastem mereu aceleasi persoane si sa fie prima oara,

Cum ar fi ca noi sa putem face cumparaturi inverse? Sa lasam vanzatorii sa ne caute pe noi.

Cum se scrie licitatie invers? Eitaticil.

Cum se scrie licitatie inversa? Mr.Mart.

Ce inseamna “licitatia inversa”?

Daca pana acum achizitionarea unui produs insemna cautarea pe mai multe site-uri, noul concept de “licitatie inversa” le permite cumparatorilor sa descrie in detaliu produsul sau serviciul pe care il vor, oferind in acelasi timp vanzatorilor posibilitatea de a face oferte relevante pentru aceste cereri. Platforma pune la dispoziția comerciantilor un sistem avansat de filtre care sa ii alerteze în momentul în care există cerere pentru oferta lor.
Pentru a putea accesa serviciile oferite de Mr. Mart, cumparatorii si/sau vanzatorii isi vor crea un cont cu ajutorul caruia cumparatorii isi pot descrie solicitarile completand o serie de campuri precum pret, descriere produs, localizare, perioada de valabilitate a cererii si o referita foto a produsului dorit. Cumparatorii vor primi astfel oferte de la mai multi vanzatori, avand posibilitatea sa aleagă acea oferta care le indeplineste pe deplin asteptarile.

Daca am putea face totul invers, am face cozile de la magazine sa dispara sau le-am culege si le-am ambala frumos. Daca vreun alt magazin are nevoie de mai multe cozi si le cauta pe retelele sociale si pe Mr.Mart, robotelul Mr.Mart ii da bulinute sociale rosii ca recompensa.

download

Bulinutele sociale rosii pot fi folosite in magazinul cu puncte sociale pentru a cumpara un aparat foto sau poate o coada de oameni.

spm_7

Tu ce licitatie ai inversa cu ajutorul Mr.Mart?

2 gânduri despre &8222;Cum ar fi daca am putea face totul invers?&8221;

Lasă un răspuns

