Promotion.eu

La o cautare pe internet am accesat intamplator site-ul companiei Hell Advertising SRL , site care comercializeaza materiale personalizate cum ar fi brichete personalizate, tricouri personalizate si pixuri personalizate Promotion. De foarte mult timp imi cautam un pix cu caracteristicile celor oferite de aceasta firma.Pentru mine un pix inseamna mult,poate prea mult. El este obiectul care face conexiunea intre mine – mai exact intre modul meu de a gandi si scriusul meu care de fiecare data trebuie sa fie caligrafic si impecabil, fiind oglinda personalitatii mele. Scrisul este unul din lucrurile care ne face unici, pe langa amprenta, felul de a gandi, mod de exprimare si nu numai, desi despre cele din urma as mai avea o urma de indoiala. Desi dovezile ar putea fi deseori contestate, grafologia – disciplina care are ca obiect de studiu particularitatile scrisului, afirma ca scrisul face directa conexiune intre o persoana si scrisul sau, ajungand la a caracteriza o persoana doar prin intermediu unui document scris de mana , trasaturile comportamentale putand fi identificate prin forma literelor, aranjarea in pagina, scrisul drept sau oblic spre stanga sau dreapta. In principiu asta este munca noastra riguroasa dealungul anilor, dar pixul potrivit ne poate ajuta foarte mult. Atunci cand imi aleg pixul, prefer sa fie de calitate ridicata pentru a-mi putea satisface cerintele inalte atunci cand scriu., in acelasi timp imi doresc sa nu ma jeneze in timpul scrisului, si nici sa nu lase urme de pasta pentru ca totul sa fie impecabil, deci in consecinta aleg: http://www.promotion.eu/ro/94-pixuri-cu-bila. Pe langa utilul pix, mi-am mai achizitionat si cateva brichete pe care, printre care una anti-vant, ingenioasa inventie, nu se stinge niciodata, si un tricou pe care am ales sa il personalizez cu numele meu, pentru ca doar detaliile fac diferenta si imi place sa fiu altfel ! Tricou este dintr-un bunbac de foarte buna calitate , ceea ce ma face sa ma simt foarte confortabil in el, pretul fiind unul deosebit de accesibil.

____________________________________________________

Articol participant la campania organizata de Blogatu.

Lasă un răspuns

