Poate il poti chema si pe baiatul asta, Joita Lucian, fotograf de nunta din Bucuresti

-Friptura a fost prea sarata, supa la fel. Cine te-a invatat sa gatesti? Ai stat langa mine 18 ani, ti-am gatit 18 ani si nu ai invatat nimic. Degeaba ai dat examene la matematica, romana si fizica.
Era acea perioada a anului. Mama Andreei venea in vizita doar de Craciun, dar recupera restul anului. Nimic nu ii convenea, insa se obisnuise. Candva, va reusi sa o multumeasca. Pana atunci, ramanea mama ei, orice ar fi, orice ar face, orice ar spune.
-Te-am invatat sa gatesti 10 prajituri, iar tu cumperi prajituri de la magazin. Pe fata ta ce o vei invata? Cum sa impinga un carucior, cum sa intinda mana spre raft, cum sa apuce cutia cu prajituri, sa o puna in carucior si cum sa o plateasca?
Nu asta o va invata, insa nu putea spune ca nu a avut timp, deoarece ii va reprosa ca a invatat-o cum sa isi imparta timpul.
-Si patul de ce nu ti l-ai facut? Parul ala sigur e al tau? Puteai si tu sa iei o perie din cand in cand si sa ai grija de el. Pentru astea nu ai timp? Doar te-am invatat sa iti imparti timpul cand erai mai mica.
Replica venise, asa cum se asteptase.Nu ii putea spune ca statuse pana la ora 2 noaptea pentru a face ultimele pregatiri pentru Craciun, iar vizita ei a luat-o prin surprindere.
Mai avea de rabdat doar o zi. 24 de ore care o vor bantui un an pentru a se innoi la alt Craciun.
-Nu mai mananc asa ceva. Nimic nu stii sa faci. Pregateste-mi bagajele, eu am plecat.
-Imediat, mama.
-Stai o secunda. Ce e cu poza asta?
-A, e o poza de la nunta mea. Mai am doar poza asta si rochia de mireasa.
Fotografie si filmare profesionala de nunta
Au trecut 5 minute fara sa scoata vreo vorba. Astepta acea replica taioasa despre sotul ei, despre cum era imbracata sau despre fotografie, insa replica nu venea. Tocmai replicile taioase o ajutasera sa incerce sa se autodepaseasca, insa nu mai era un copil. Acum ascutise propriile replici pentru sine.
-Cine a facut poza asta?
– Joita Lucian.
-Cine e Joita Lucian?
-Cel mai bine iti citesc:
Vreau sa mentionez ca am urmat cursurile RGB film, pe care le-am si absolvit prin certificatul Seria F, Nr.0324345 eliberat de Ministerul Muncii si Egalitatii de Sanse. La inceput am fost sceptic in acesta privinta, dar vreau sa multumesc pe acesta cale RGB film, lui Razavan, pe care  vi-l recomand cu caldura sa deslusiti tainele fotografiei, atat pentru incepatori cat si pentru avansati. Cred ca ma pot numi profesionist in ceea ce inseamna fotografia de nunta, fac asta de ceva ani buni, si ma perfectionez pe zi ce trece atat tehnic cat si compositional. Imi place foarte mult fotografia de nunta, pot spune ca inclinatia mea este fotojurnalismul, iubesc vantoarea de emotii, mai am multe lucruri de invatat. Tot timpul voi avea. Imi doresc sa fac fotografii inedite in orice imprejurare, si  vreau sa fac din oameni simpli oameni speciali, folosind lumina, umbrele, reflectiile, elementele de fotocompozitie, cretivitatea, daruirea si dorinta de a face alfel de fotografii (nu neg ca ma inspir si de la cei mai buni fotografi de nunta din Romania, dar in principiu vreau sa imi formez stilul meu). Acum cativa ani am avut un impuls, am simtit ca asta este ceea ce imi doresc sa fac, si am inceput ca fotograf de nunta si botez, mai nou ma pasioneaza si fotografia de studio, desi mare mea iubire ramane fara echivoc fotojurnalismul, iar cum majoritatea nuntilor la romani se desfasoara pe episoade si destul de rapid, calitatile mele de fotojurnalist, cred ca isi vor spune cuvantul, intr-o reusita pe plan fotografic. Sunt sigur ca experienta in domeniul foto-video la nunta este reflectata in rezultatele muncii noastre motiv pentru care nu ezitati sa ne contactati  si sa va rezervati ziua ceea mai importanta din viata dumneavoastra, ziua nuntii.”
L-am gasit datorita unor randuri strecurate pe internet:
Am aflat despre serviciile unui fotograf nunta de pe un site cu informatii utile pentru cei care au nevoie de servicii foto video nunta. Atunci cand alegeti rochia de mireasa apelati la CasaAnke. 
-Sigur nu poti sa mai faci o nunta cu sotul tau? Poate il poti chema si pe baiatul asta, Joita Lucian, fotograf de nunta din Bucuresti. Nu esti chiar asa de nepriceputa. Macar sa iti alegi un fotograf de nunta si o rochie de mireasa ai fost in stare.
Un gând despre &8222;Poate il poti chema si pe baiatul asta, Joita Lucian, fotograf de nunta din Bucuresti&8221;

  1. Pingback: Blog Awards | Campania fotograf de nunta

Lasă un răspuns

