Vrei sa fii craciunita mea?

-Dragule, ce zi e astazi?
-13 decembrie.
-Si mai exact?
-Vineri. Esti superstitioasa?
-Nu. Ce s-a intamplat astazi, 13 decembrie?
-A murit Buddha intr-o zi de vineri, o zi de 13, de aici superstitia.
-Of, lasa. Vorbim mai tarziu.

Andreea aproape izbucnise in plans. Era aniversarea lor de 5 ani, iar el uitase. Isi dorea doar sa stea si sa planga, insa nu putea. Trebuia sa isi aminteasca. Dar daca nu isi amintea? Daca a uita complet? Gandul asta o epuiza si o intrista, se simtea obosita si isi dorea sa se intinda pe pat si sa doarma.
Trebuia doar sa isi ia telefonul de la bucatarie. A deschis usa repede, insa timpul s-a oprit pentru ea in urmatoarele clipe. El ingenunchease langa usa si avea un pachet in mana. L-a luat cu grija, iar lacrimile isi faceau loc pe obrajii ei cu aceeasi grija.
A desfacut usor funda si a deschis cutia. In cutie se afla o plasa si un biletel. A luat biletul si l-a citit:
„Doar nu credeai ca am uitat!
Vrei sa fii craciunita mea?”
Pe moment nu a inteles nimic, insa a luat plasa si a scos obiectul care se afla inauntru. Era un costum de craciunita. Inainte sa aiba timp sa scoata vreun sunet, el i-a spus:
-Acum cateva saptamani, discutai cu prietenele tale la telefon. Am auzit din intamplare cuvintele „costume de craciunita„, „lenjerie sexy„, „lenjerie intima„. Cand te-am intrebat despre ce vorbeai, mi-ai raspuns scurt:
„-Just4Girls.”

Pe moment nu mi-am dat seama ca era o gluma, asa ca am cautat Just4Girls pe internet. Poate imi dadeam seama despre ce vorbeai mai exact si poate te puteam face fericita. Atunci am gasit asta:

Just4Girls.ro este magazinul tau de lenjerie intima.

Suntem pe piata inca din 2000 si ne straduim ca prin experienta acumulata si prin dedicare completa sa va oferim cele mai bune produse alaturi de o experienta deosebita la cumparaturi.

Nu stiam ce sa zic. Sa risc sa intru? Pentru mine, Just4Girls ar fi fost cum ar fi pentru tine sa te uiti la un meci de fotbal. Era pentru tine, trebuia sa intru.

Atunci am gasit cadoul perfect. Am citit un scris timid dintr-un colt: „Costume de craciunite” si am gasit ceva si pentru craciunita mea: Costum de Craciunita Nicola S/M de la Obsessive . Era perfect pentru tine, insa nu stiam daca iti va placea.

Mi-a fost greu sa tin cadoul ascuns. In fiecare clipa mi-am dorit sa ti-l ofer, ti-as fi oferit 100, dar tu esti doar una si aniversarea noastra era una singura.

-Cam cat timp ai asteptat?

-Pentru asta apelam iar la site-ul Just4Girls. Eu am dat comanda pe data de 28 noiembrie.

Termenul de livrare pentru Bucuresti este de la 24 ore la 2 zile si de la 2 zile la 4 zile lucratoare pentru celelalte localitati. Aceste termene sunt valabile pentru produsele aflate in stoc.

Pentru Bucuresti comenzile online se pot ridica GRATUIT de la Showroom-ul nostru din zona Dristor – Camil Ressu. Pentru informatii referitoare la adresa exacta va rugam sa ne contactati la numarul 0722 57 40 58.

-Deci, vrei sa fii craciunita mea?

Acum stia raspunsul. Nu mai era Just4Girls.

Un gând despre &8222;Vrei sa fii craciunita mea?&8221;

  1. Pingback: Blog Awards | Campania Just4Girls

Lasă un răspuns

