Era un costum de craciunita.

Stateam in masina si asteptam. In jurul meu, liniste. Parca tot universul stia ce urma sa fac si ma urmarea cu atentie. Masina neagra era perfect ascunsa in intuneric, stateam aproape de locul lor de intalnire. Nu stiam la ce sa ma astept, insa miza era mare.

Eram doar eu si un plan aproape imposibil, dar nu imi pasa. Trecuse timpul de gandire, acum era nevoie de fapte, nu de vorbe si ganduri.  Cate un ratacit mai trecea la 20 de metri, iar eu ma gandeam la ei. Erau calmi, glumeau unii cu altii, mergeau relaxati si se uitau la masinile, la cladirile si la copacii din jurul lor sau la alti oameni care rataceau in linistea noptii. Ei radiau caldura prieteniei si bucuria, iar eu eram singur cu raceala noptii. Poate ca nu era nevoie sa fac asta. Puteam sa dau totul uitarii, sa para o amintire incetosata dintr-un vis pe care l-am retinut din greseala si sa imi vad de viata.

Nu, deja nu mai puteam da inapoi. Cred ca frica de necunoscut si nerabdarea vorbeau in locul meu.

Trec trei ore-mi creste presiunea, trec sase-mi creste tensiunea, trec zece vreau sa inchei misiunea. Nu stiu daca am stiut cu adevarat cat timp a trecut, insa au aparut. Momentul pe care l-am visat in ultimele saptamani se apropie.

Un schimb scurt de replici, o verificare atenta a strazii. Am noroc, nu m-au observat. Inima incepe sa imi bata tot mai tare, iar adrenalina imi inunda corpul. Atunci o vad. Era valiza pe care nu mi-am putut-o scoate din cap. Am visat-o in fiecare noapte, mereu m-am trezit cand reuseam sa o iau sau cand ratam datorita unui mic detaliu, dar asta nu mai era un vis. Era realitate.

Discutia devine mai aprinsa, cei doi au trecut probabil la adevaratele negocieri. Sunt aproape pregatit sa sar la actiune. Astept un moment de atentie si il primesc. Unul din ei se uita in alta parte, gandindu-se la oferta care i-a fost facuta. Sar din masina cat pot de repede, este unica mea sansa. Totul trebuie sa se desfasoare repede. Dureaza doar o secunda sa fiu observat, dar parea prea tarziu. Ma simteam ca Usain Bolt, eram la doar 5 metri de premiul cel mare. Atunci a inceput urmarirea.

Aveam nevoie de doar cateva secunde sa reusesc. El fugea cat putea si vedeam cum ii curge sudoarea pe fata, vedeam frica pe fata lui. Nu trebuia sa fie prins, iar eu nu trebuia sa il las sa scape. Vedeam cum crestea in ochii mei, crestea centimetru cu centimetru pe care eu il recuperam.

Incerca sa gaseasca un drum care sa ma surprinda, insa eu recuperam. Erau cinci metri care se transformau in patru, apoi in trei si doi, doi metri se transformau intr-un singur metru. A fugit spre o scara de bloc. Avea noroc: un locatar tocmai iesea. A prins usa cu ultimele puteri si a inchis-o. Totul parea pierdut.

Formez la intamplare la interfon. Mi se raspunde. „Vecina, mi-am pierdut cheia. Imi deschideti, va rog?”. Aud un click si sar pe scari. L-am prins la etajul 2, incercand sa isi revina. Am luat valiza si am inceput sa fug. Rolurile se schimbasera, insa pe mine ma anima adrenalina si ma facea sa alerg tot mai repede. Am iesit in doar cateva secunde din bloc si am fugit spre masina. Un metru devenea doi, doi deveneau trei, iar o intersectie l-a facut sa dispara.

Am ajuns imediat la masina. Cautam cheile cu disperare. Nu era posibil sa le pierd, nu acum. Scot din buzunar telefonul, portofelul, un bon de la magazin. Acolo sunt! Am gasit cheile!

Le bag repede in contact si apas acceleratia. Sunt in siguranta. Am reusit. Conduc pentru cateva minute, ma indepartez de locul faptei. Nu stiu unde conduc, stiu doar ca sunt in miscare. Apas frana si parchez pe marginea unei stradute laturalnice.

Acum pot sa deschid servieta. Gasesc o hartie si o cutie. Iau repede hartia:
Just4Girls.ro este magazinul tau de lenjerie intima si lenjerie sexy.

Suntem pe piata inca din 2000 si ne straduim ca prin experienta acumulata si prin dedicare completa sa va oferim cele mai bune produse alaturi de o experienta deosebita la cumparaturi.”

Asta era. Eram aproape de reusita. Iau cutia cu grija si o intorc pe toate partile. O deschid cu satisfactie. Reusisem. Era un costum de craciunita. Dintre atatea costume de craciunita, pusesem mana pe Costum de Craciunita Nicola S/M de la Obsessive. Era perfect.

Bucuria era a mea, era Just4Me, costumul era pentru ea, Just4Girls.

Un gând despre &8222;Era un costum de craciunita.&8221;

  1. Pingback: Blog Awards | Campania Just4Girls

Lasă un răspuns

