BestKids

Atunci cand cei mici invata sa mearga pe o bicicleta cel mai indicat este sa invete prima oara sa mearga pe o bicicleta cu roti ajutatoare sau tricicleta. Eu m-am gandit sa ii cumpar fiului eu o tricicleta deoarece ar fi mult mai usor pentru el sa invete sa pedaleze. Si mersul pe bicicleta este o etapa importanta in viata fiecarui copil, deoarece este un pas important pe care nu il va uita niciodata. Am cautat o tricicleta copii pe internet si am dat peste un site foarte frumos care are multe lucruri pentru cei mici. Aici am vazut si role copii la niste preturi foarte bune insa o sa il mai las pe cel mic sa creasca 1-2 ani pana cand il voi invata sa mearga si pe role. Iti recomand si tie sa intri pe bestkids.ro daca esti in cautarea unor lucruri pentru copilul tau. Aici gasesti tot ce vrei de la carucioare pana la jucarii sau biciclete.

Recomand role copii si tricicleta copii.

____________________________________________________

Articol participant la campania organizata de Blogatu.

Lasă un răspuns

