Intr-o zi neagra de vineri am descoperit Covera

-Salut. Sunt Ionut si am probleme cu fericirea.
-Salut Ionut!
Era a zecea intalnire a „Nefericitilor anonimi”, iar Ionut era ultimul membru care trebuia sa isi spuna povestea. Majoritatea stiau ca nu vor fi fericiti, insa se simteau mai bine cand vedeau ca nu doar ei au probleme cu fericirea.
-Stiu ca primul pas in rezolvarea unei probleme este recunoasterea acesteia, insa toata lumea poate sa recunoasca.
Nu stiu cand am realizat ca nu voi fi fericit, insa am stiut mereu ca sunt trist. Inceputul problemei este chiar in copilaria. La radacina se afla momentele in care imi doream un camion, o masina sau alta jucarie si nu o primeam.
Mai tarziu am inteles de ce parintii mei nu acceptau sa imi indeplineasca aceste dorinte, insa atunci nu vedeam altceva decat dorintele mele. Ma suparam pentru cateva minute, apoi uitam si continuam sa ma joc, sa fiu fericit pana ce gaseam un alt motiv de tristere.
Mai departe, cand am descoperit scoala am descoperit si ca nu mai puteam face tot ceea ce imi doream. Viata mea fusese un joc continuu, insa acum apareau niste reguli care se numeau teme, teste, note si ascultari. Eram mereu trist cand nu reuseam sa iau o nota mare, iar tristetea mea se hranea si crestea.
Acum am ajuns adult, dar sunt tot un copil care se supara cand nu primeste jucaria pe care si-o doreste. Eu am crescut, iar jucaria a venit alaturi de mine. Acum sunt un copil mai mare care e trist cand vede ca munceste mult, este obosit, nu mai are timp pentru el si , la finalul lunii, observa ca nu face altceva decat sa traiasca pentru a muncii. Traiesc pentru a-mi cumpara mancare, pentru a plati facturi si taxe si aici se termina viata mea.
Ionut nu era singurul care avea problema asta. Toti aveau o parte mai mica sau mai mare din tristetea lui si traiau cu gandul ca nu vor scapa de aceasta boala.
-Nu iti face griji. Impreuna putem rezolva problema ta,
-Dar tu, Bogdan? Tu ce probleme ai?
Bogdan organiza intalnirile de ani de zile. Niciodata nu isi spunea povestea, desi ascultase sute de alte povesti. Poate ca era momentul sa vorbeasca despre el.
-Pana acum am spus doar incurajari in care uneori nici du nj credeam, insa voi incerca sa nu povestesc prea multe. Voi sunteti cei care merita ascultati.
Voi recunoaste acum: nu am nicio problema cu tristetea. Viata mea este perfecta si sunt fericit.
-Bogdan, nu este nicio problema in a fi trist. Chiar tu ne-ai spus asta. Nu trebuie sa minti, ai fost mereu unul dintre noi.
-Dar nu mint. Si eu am fost trist pana acum cativa ani. Tot ce imi amintesc este ca si eu nu traiam nici macar nu pentru mine. La sfarsitul lunii vedeam sute de lei in plus in buzunarul meu, insa nu mai valorau nimic pentru mine.
Intr-o zi neagra de vineri, am descoperit Covera. O zi neagra de vineri pe care cei de la Covera au numit-o Black Friday. Mi-am amintit ca mama mea obisnuia sa aiba grija mereu de cateva flori. Pentru ea nu conta daca acea floare o puteai vedea in fiecare casa sau daca era o floare care avea nevoie de anumite conditii. Mereu gasea cateva minute pentru a le uda, pentru a le schimba pamantul si pentru a le taia frunzele iarna.
M-am gandit sa ingrop trecutul intr-un ghiveci , sa il acopar cu pamant si sa il las sa fie absorbit de un molid argintiu.
Incepeam deja sa ma simt mai bine. In fiecare zi simteam mirosul molidului si ma gandeam la primul brad de Craciun pe care l-am avut si, automat, la Craciun. Aceste ganduri si minutele petrecute privind molidul meu cum crestea nu imi mai lasau timp pentru a ma gandi la cat de trista era viata mea.
Mergeam la locul de munca in fiecare zi de de 10 ani, insa acum abia asteptam sa ajung inapoi. Fiecare zi era o zi mai aproape de salariu si de banii care imi permiteau sa ma pregatesc pentru gradina viselor mele.
Acum, astept reducerile de Black Friday pentru a-mi face gradina la care visez. Deja stiu ce vreau sa cumpar: voi cumpara un amestec de gazon UNIVERSAL, 5 kg, pentru a pune bazele visului meu din spatele casei.
Dupa gazon, urmeaza florile. Am pus deja ochii pe butasi trandafiri teahibid, Mr. Lincoln, bulbi lalele Hollywood, Holand Park, 10 buc. si Thuka Orientalis, 80/100 cm, ghiveci, aclimatizat in Romania din care doresc sa imi fac un gard viu.
-Mai ai ceva de adaugat la povestea ta?
-Da. Devino fan-ul paginii Covera: “https://www.facebook.com/covera.ro” si descoperi super-oferte de Black Friday!
Ionut si ceilalti membri ai „Nefericitilor anonimi” au incercat si ei gradinaritul cu ocazia ofertelor de Black Friday de la Covera. Acum nu mai participa la intalniri, deoarece nu pot sta prea departe de florile lor.
Deja au uitat de ziua neagra de vineri in care au reusit sa descopere gradinaritul care ii face fericiti. Problema lor cu tristetea a fost un bun fertilizant pentru sol, deoarece acum fiecare se mandreste cu propriile flori si abia asteapta urmatoarele reduceri de Black Friday.
Un gând despre &8222;Intr-o zi neagra de vineri am descoperit Covera&8221;

  1. Pingback: Castigatorii campaniei Blog Friday 2013 | Blog Awards

Lasă un răspuns

