Black Friday fericit!

-Black Friday fericit!

Bogdan era nedumerit de urarea sotiei sale. Abia venise de la locul de munca si se asezase pe fotoliul de langa soba. Incercase sa uite de orice si deschisese o carte pentru a se relaxa.

-Ce vrei sa spui?

-Nu am putut astepta pana la Craciun, asa ca astazi iti voi ura Black Friday fericit. Mi-am amintit de lucrurile pe care ti le-ai dorit si am incercat sa le cumpar.

Mi-am amintit de primul an in care am fost impreuna. Ma duceai oriunde imi doream, iar eu ma bucuram de asta. Imi amintesc si acum de serile in care ma duceai la restaurant, apoi ne plimbam ore intregi. Nu ma gandeam cati bani dispareau din portofelul tau, ci la amintirile frumoase care apareau in mintea mea.

Imi amintesc si acum ca intr-o seara ne-am plimbat pe langa vitrinele unor magazine. Ti-am spus ca imi doresc o bluza pe care am vazut-o, insa nu mi-am dat seama ca tu luai totul in serios. Desi te auzisem vorbind despre un tricou de colectie pe care il cautai de ani de zile si pentru care aveai in sfarsit bani, peste doar cateva zile bluza pe care mi-o dorisem statea pe patul meu si ma astepta.

Nu ti-am multumit destul pentru asta, asa ca astazi, in spiritul Black Friday, e mai bine sa dai decat sa primesti, asa ca iti voi face si eu un cadou. Acum o luna mi-ai spus ca vrei un hanorac, deoarece celalalt s-a decolorat dupa ce ti-a stat alaturi timp de 5 ani. Mos Black Friday m-a ales pe mine ca spiridus pentru a-ti face cadou un hanorac cu gluga Adidas.

Acum doi ani, imi amintesc ca ai fost intr-o excursie la Viena, iarna. Imi povesteai ca ai gasit o geaca pentru tine care sa iti tina de cald, deoarece cealalta geaca nu mai putea fi reparata. Ti-a oferit caldura 3 ani intregi, insa acum relatia ta cu geaca se racise. Uitasem cat de mult tii la mine si ti-am spus ca mi-as dori si eu o geaca, deoarece racisem datorita frigului.

Cand te-ai intors, aveai aceeasi geaca de care trebuia sa te desparti. Nu am remarcat asta decat acasa cand mi-ai dat o geaca pe care banuiam ca ti-ai dat toti banii.

Astazi, eu am fost intr-o excursie pe internet. Am ajuns pe LaRedoute si ti-am cumparat, cu cativa ani intarziere, o geaca. O geaca bicolora Tipster: 100%bumbac, captuseala in carouri 100%bumbac, inchidere cu fermoar si nasturi, 2 buzunare la piept cu nasturi si 2 buzunare cu rabat si nasture in fata, 2 buzunare interioare. Poate ca iti va oferi o parte din caldura pe care mi-ai oferit-o tu pana acum.

Acum doar cateva zile, primii fulgi de zapada te-au facut sa imi mai faci un cadou. Ai spus ca nu vrei ca eu sa mai racesc si ca speri ca alegerea ta sa fie pe placul meu. Cadoul tau era o caciula, insa pentru mine era mai mult. Imi arata cat de mult tii la mine, insa imi arata si cat de putine ti-am oferit. Tu ai avut grija mereu de mine, insa eu ma multumeam sa ma bucur de cadouri.

Acum m-am gandit sa te rasplatesc mai repede. Toata iarna ai fost racit si te-am vazut ca nu te simteai bine sa stai langa mine. M-am gandit ca poate relatia s-a racit, insa te-am vazut luand cateva medicamente si mi-am dat seama ca nu iti doreai sa racesc si eu.

Acum sper sa nu mai racesti, deoarece ti-am cumparat un fes ACTIVE WEAR.

-Si cat te-au costat toate? Sper ca nu ai apelat la banii pe care ii strangeai pentru excursia la munte.

-Nu iti face griji, am descoperit un mesaj chiar inainte sa cumpar:

Aboneaza-te la newsletterul LaRedoute si primesti cadou 30 Ron. Fii primul care afla de super ofertele de Black Friday!

Reducerile de Black Friday m-au ajutat sa ma incadrez in buget. Dar ti-am mai spus, e mai bine sa dai decat sa primesti.

-In cazul asta Black Friday fericit!

Bogdan nu stia ce sa mai spuna. Spera doar sa se poata revansa cat mai repede. Reducerile celor de LaRedoute de Black Friday nu se terminasera inca.

Aboneaza-te la newsletterul LaRedoute si primesti cadou 30 Ron. Fii primul care afla de super ofertele de Black Friday!

Lasă un răspuns

