Sunt primul tau DSLR.

Aparat foto DSLR Pentax K-30 kit 18-55mm WR 27075218420

M-ai ridicat, m-ai tinut langa ochi pentru cateva secunde. Am crezut ca vrei sa imi arati ceva, insa m-ai lasat imediat jos. Desi faci asta de zeci de ori pe zi, de fiecare data sper ca tu imi vei arata ceva.

Dupa fiecare ritual ai asteptari de la mine. Speri sa iti arat ceva din lumina potrivita, cu focalizare intr-un loc, sa cuprind si alte persoane sau obiecte. Eu nu stiu despre ce vorbesti, insa se pare ca reusesc sa fac asta de cele mai multe ori.

Sunt primul tau DSLR. Asa cum tu ai un nume de botez, si eu am primit un nume. Nu l-am putut invata vreodata, deoarece memoria mea este incarcata cu fotografiile si filmarile tale, dar uneori mi-l amintesc. Ma cheama Pentax K-30. Probabil ca ai crezut ca nu vad prea bine, deoarece mi-ai luat o pereche de ochelari pentru ochiul meu.

Deja aveam aceasta pereche de ochelari care devenise o parte din mine si, ca intr-o casatorie, imi schimbase numele. Acum eram Pentax K-30 kit 18-55mm.

Desi eram aproape de ochelari, nu stiam ce stiu ei sa faca. Am crezut ca poate nu ai fost multumit de vederea mea asupra naturii, asupra tuturor lucrurilor care ti-au trecut prin fata, insa uneori chiar imi schimbi perechea de ochelari cu una mai puternica si esti chiar mai multumit de rezultate. Oare imi pierd deja vederea?

Imi aduc si acum aminte cum m-ai cumparat. Era o zi neagra de vineri. Cei de la Delmag au numit-o Black Friday. Tu ai cautat pe cineva ca mine ani de zile. Inainte ai spus nu adoptarii unui aparat de fotografiat datorita partii financiare, insa acum erai pregatit. Stransesei bani si in acea zi de vineri banii tai valorau mai mult pentru Delmag.

Atunci m-ai gasit. Eram unul dintr-o suta, insa pagina mea ai vizitat-o de zeci de ori. Probabil erai curios daca mi-am gasit pe altcineva, insa eu te-am asteptat. Eram ultimul din specia mea.

Aparat foto DSLR Pentax K-30 kit 18-55mm WR 27075218420

Aveam chiar si un portret care ma descria perfect:

Rezistenta impotriva intemperiilor
Multumita constructiei extrem de robuste si a protectiei impotriva intemperiilor, a frigului, Pentax K-30 este aparatul ideal pentru fotoreportaje in conditii extreme.


Senzor CMOS de 16 megapixeli
Acest senzor va ofera imagini extraordinare, bogate in detalii si culori saturate chiar si atunci cand fotografiati in conditii de iluminare slaba, multumita intervalului de sensibilitate ISO 100-12800 ce se poate extinde pana la 25,600.


Sistem de focalizare automata cu 11 puncte
Focalizati rapid si precis, chiar si pe subiectii aflati in miscare, gratie unui sistem de focalizare automata cu 11 puncte, dintre care 9 sunt de tip cruce.


Fotografiere in rafala cu pana la 6 cps
Surprinde actiunea la 6 cps. Este functia ideala pentru fotoreporteri, permitand fotografierea in rafala a 30 de imagini JPG sau a 8 RAW-uri.


Filmare la rezolutie Full HD cu auto-focus continuu
Realizati filme Full HD de inalta calitate, la rezolutia de 1920×1080 cu pana la 30fps.


Sistem de stabilizare a imaginii
Va garanteaza obtinerea unor imagini clare chiar si atunci cand fotografiati sau filmati in conditii de ilumnare slaba. Acest sistem va permite sa folositi timpi de expunere cu pana la 3 trepete mai lung.

Aparat foto DSLR Pentax K-30 kit 18-55mm WR 27075218420

De atunci, prin fata lentilei mele au anii vietii tale. Am vazut cum ai gasit persoane care sa te completeze, am vazut cum ai cautat un loc perfect pentru tine, am vazut cum ai cautat ceva. Probabil ca nici tu nu ai stiut vreodata ce cauti, insa ai incercat sa surprinzi acel ceva. Aici eram eu mereu. Fiecare lucru pe care l-ai vazut tu l-am vazut si eu. Am focalizat cu grija, am ales modul perfect de fotografiere si am facut o fotografie timida.

Era prima fotografie. A doua parea tot prima, deoarece continuam sa ma tem. Fiecare fotografie era prima pentru mine, era la fel de speciala.

Atunci cand te simti obosit, ai mereu un pat care te asteapta plin de caldura. Am si eu un pat al meu. L-ai ales dintre zeci de alte paturi si  l-ai numit Geanta de umar Apex 140 AW, iar eu stau tacut incercand sa adorm, insa in memoria mea sunt toate momentele surpinse in ultimii ani. Nu reusesc niciodata sa adorm, insa tu ai gasit o solutie sa ma faci sa nu ma simt obosit.

Geanta de umar Apex 140 AW (black)

Tu iti schimbi dintii, iar acestia vor fi mai rezistenti. Eu imi schimb bateriile, insa se pare ca nu am ajuns la final. Bateriile mele nu pot tine mai mult de cateva zile, insa poate ca, intr-o zi, vor aparea ultimele mele baterii care sper ca nu vor avea nevoie de plombe.

Astazi se implinesc 5 ani si este inca o zi neagra de vineri. Cei de la Delmag au numit-o tot Black Friday si au facut ca banii tai sa valoreze, inca o data, mai mult. Acum tu stai si te uiti la fratii mei. Poate ca a venit vremea sa ma pensionez sau poate ca vederea mea trebuie corectata cu un obiectiv mai mare.

Astept ce-o sa vina si incerc sa dau zoom pentru a-mi vedea viitorul. Probabil trebuie sa ma mai apropii de el, insa stiu ca intr-o zi il voi vedea.

Aboneaza-te aici la newsletter-ul Delmag si fii primul care afla de super ofertele de Black Friday.

Un gând despre &8222;Sunt primul tau DSLR.&8221;

  1. Pingback: Castigatorii campaniei Blog Friday 2013 | Blog Awards

Lasă un răspuns

