Pentru toate aceste lucruri iti sunt recunoscator.

Statea impreuna cu familia sa in jurul mesei. Se afla in SUA de 10 ani si simtise ca era randul sau sa fie gazda. Venise aici doar cu hainele de pe el si cu ani de munca, nopti de nesomn si zile de invatat. Acum avea un salariu de 5000 de dolari, o sotie si un copil pe care ii iubea, o viata fericita.
Era Ziua Recunostintei. Ii vedea pe toti in jurul sau si le era recunoscator.
Trecusera 10 ani de cand nu ii mai vazuse, 10 ani in care nu a apucat sa le arate recunostinta sa.
-Mama, tie iti sunt recunoscator cel mai mult. Tu ai fost cea mai importanta persoana din viata mea. De mic mi-ai stat alaturi cu dragoste si rabdare. Cu dragoste si rabdare m-ai ajutat sa invat sa merg, sa citesc, sa scriu, sa fac diferenta dintre bine si rau, m-ai ajutat sa invat sa ii ajut pe altii. Nu conta ce faceam, tu erai mereu chiar in spatele meu pentru a ma ridica dupa fiecare cazatura, aveai mereu un pansament pentru ranile provocate de viata, aveai mereu rabdare pentru a ma ajuta sa corectez greselile datorate nerabdarii.
M-ai incurajat mereu sa invat, sa nu renunt, sa nu ma multumesc cu putin, sa vreau mereu sa ma autodepasesc. Viata mea n-a fost mereu roz, insa tu m-ai invatat sa aleg sa imi cumpar culoare si o pensula mai mare.
Iti sunt recunoscatoare pentru intreaga mea viata.
Tata, mi-ai stat mereu alaturi si m-ai invatat sa fac ceea ce trebuia. Ani intregi de munca pe care ii porti mi i-ai oferit mie in zile, ai vrut ca eu sa iti calc pe urme, dar sa imi las amprenta pe propriul drum, sa ajung mai departe.
Tu stiai mereu sa faci cea mai buna alegere. Ai stat ani intregi, luna de luna, saptamana de saptamana, zi de zi, ora de ora pentru a ma invata si pe mine, pentru ca fiecare trasatura pe care ti-ai dezvoltat-o sa fie finisata intr-un nou proiect: eu.
Iti sunt recunoscator pentru sute de milioane de secunde in care ai stiut mereu ce sa imi spui, in care ai stiut sa imi amintesti ca trebuie sa invat din greseli, dar sa nu le regret. Ai stiut mereu sa imi amintesti ca trebuie sa fiu mandru de trecutul meu care mi-a construit prezentul si este jumatate din viitorul meu. Astazi stau si simt trecutul ca fiind prezent si viitor, deoarece te simt mereu langa mine. Te simt aproape mereu, te aud ajutandu-ma sa iau cele mai bune decizii, te vad cum ma ajuti sa fiu mai bun, sa fiu mai eu.
Pentru toate aceste lucruri iti sunt recunoscator.
Nu pot sa uit ceea ce a facut fratele meu pentru mine. Desi esti mai mare decat mine, nu te-ai considerat nicio clipa mai bun.
Stateam si ma uitam la tine in fiecare zi si imi doream sa ajung exact ca tine. Tot ceea ce faceam visam sa fac la fel de bine ca tine. Tu ai fost cel care a facut greseli pentru ca eu sa invat din ele si sa nu le fac vreodata. Tu ai fost cel care m-a facut sa ajung aici.
In timpul anilor de scoala, liceu si facultate mi-ai oferit doar informatia de care aveam nevoie, informatie pe care tu ai fost nevoit sa o iei din lectii de zeci de ori mai lungi. Tu ai fost cel care mi-a spus sa imi urmez visul si ai fost singurul care a stat sa le explice mamei si tatei ca ma voi descurca aici, ca nu trebuie sa isi faca griji.
Chiar si cand nu puteam sa iti povestesc ceva fericit din acea zi, tu gaseai cuvinte care sa ma incurajeze si gaseai o singura secunda din acea zi care ii facea pe parintii nostri sa uite de gandurile negre pe care le aveau si sa se bucure macar o clipa de ceea ce au.
Pentru toate aceste lucruri iti sunt recunoscator.
Pentru ceilalati nu si-a mai gasit cuvintele, insa toti intelesesera ce a vrut sa le spuna. Si-au amintit de toate momentele pentru care el ar fi spus ca a fost, este si va fi recunoscator.
____________________________________________________
Toate aceste lucruri bune nu necesita costuri sau eforturi mari, lucruri pe care le putem face fiecare dintre noi de Ziua Recunostintei.

În perioada 21-28 noiembrie Campofrio transformă fiecare produs achiziționat în rețeaua Carrefour într-un sandviș care va fi donat unui copil neajutorat din comunitățile doljene, de Ziua Recunoştinţei. Sub sloganul #Campofriofacebine, proiectul va aduce bucurie în viața celor care au cea mai mare nevoie.

În urma acestei campanii, Campofrio va dona cel puțin 8000 de sandvişuri către copiii defavorizaţi din comunităţile doljene.

Situația acestor copii în ceea ce privește alimentația este în cele mai multe situații foarte gravă: unii copii manancă doar o dată pe zi. Chiar și atunci când mama le pune pe masă hrana pentru a doua oară, copiii mănâncă aceeași supă de cartofi servită și mai devreme, poate și ieri și alaltăieri… De asemenea, sunt numeroase cazurile de copii care merg la culcare flămânzi. Hrana lor este foarte puțin variată și constă în cartofi, pâine și fasole, fără acces la carne, fructe și legume proaspete, pe perioade îndelungate de timp. Copiii sunt subnutriți și flămânzi.

De aceea, Campofrio România a luat inițiativa de a le dona într-o zi acestor copii din mediul rural un sandviș gustos și sățios cum nu au mai mancat poate de ani de zile sau niciodată… Pentru ei, asta nu este puțin! Cu atât mai mult cu cât această acțiune are loc într-o perioadă în care și ei își pun dorințe și speră să li se întâmple lucruri frumoase.

Inițativa Campofrio este susținută de World Vision România, care se implică direct în ajutorarea comunităților din Dolj, alături de Carrefour România. Programul prin care se va desfășura această donație se numește „Donator de viitor”, detalii aici: http://www.worldvision.ro/donator-de-viitor-1

Poate ca pare un gest inutil, insa binele incepe cu gesturi mici. Binele face pasi marunti pe drumul sau catre succes. Fiecare dintre noi poate gasi un gest mic caruia sa ii atribuie hashtag-ul #campofriofacebine, un gest pe care uitam mereu sa il facem.

Poti sa te duci la cei dragi si sa le spui cat de recunoscator esti pentru tot ceea ce ai facut, poti sa te duci la ei si sa le dai motive sa iti fie recunoscatori.

Poti ajunge si tu donator de viitor cu ajutorul World Vision Romania si Campofrio Romania.

Lasă un răspuns

