Cum poti avea un somn sanatos si odihnitor datorita saltelelor comercializate de Salterra

Erau zeci, sute, mii de eu. Eram eu dormind. Ma uitam atent si vedeam ca eram eu cu adevarat, insa fiecare parea o alta varianta a mea.
Ma uitam. Incercam sa inteleg ce ascundea expresia fetei mele: bucurie, tristete, oboseala. Imi retraiam ultimii ani prin simple detalii pe care doar eu le puteam citi. Era biografia mea scrisa in zambete, lacrimi si respiratii.
Acolo erau stocate toate visele mele. Vedeam vise fericite cu viata perfecta pe care ne-o dorim toti, cu momentele importante ale vietii sau pur si simplu sinapse care se combinau pentru a forma o poveste cu oamenii pe care i-am vazut de-a lungul vietii.
Primele imagini pareau scenele unei reclame pe care ajungi sa nu o mai crezi. Eram total relaxat, linistit, iar dimineata ma trezeam odihnit. Aceea a fost cea mai frumoasa perioada din viata mea: mi-am gasit apartamentul in care stau acum, mi-am gasit locul de munca de care m-am bucurat si de care inca ma bucur, singurul loc de munca la care am fost fara retineri. Nu aveam nicio problema de sanatate, imi traim visele si ziua.
Sub mine se afla aceeasi saltea care imi prelua forma si imi oferea o baza pentru imperiul pe care il construiam prin vise.
Asemeni unui ceas elvetian cu un mecanism complex, salteaua avea un mecanism aflat in continua miscare. Era mantaua externa care misca in permanenta placile tectonice care imi influenta respiratia, expiratia, gandurile, visele. Acestea erau cutremurele si vulcanii mei.
Vedeam cum activitatea vulcanilor devenea tot mai scazuta, iar mantaua mea incepea sa se solidifice.
Atunci am vazut un mic detaliu al unui vis. Era un nume: Salterra, o planeta care s-a apropiat de orbita mea eliptica facuta in jurul centrului internetului.
Era un sistem solar plin de planete asemanatoare Terrei mele. Sistemul solar Salterra parea primitor si avea conditiile necesare sustinerii vietii.
Am gasit o planeta perfecta numita Saltea Aloe Vera Memory4.

Saltea Aloe Vera Memory4

Atmosfera sa prezenta o suprafata moale care putea sustine somn si vise. Am studiat-o mai mult si am reusit sa aflu destule lucruri despre ea:

DESCRIERE
Combinatia diferitelor densitatiti de Green Foam creaza o senzatie de odihna progresiva si iti ofera confortul necesar indiferent de postura adoptata in timpul somnului. 4cm de Green Therm Memory Foam, material vascoelastic care se adapteaza la temperatura corpului si reduce nevoie de schimbare a pozitiei in timpul somnului ceea ce permite o odihna profunda. Vei scapa de durerile de spate iar miscarile partenerului in timpul noptii nu te vor mai deranja.
Are mijloc dublu din spuma: este moale pe o parte si tare pe cealalta. Nu trebuie decat sa o intorci si vei beneficia de un alt nivel de confort.
• Partea moale este asigurata de combinatia ideala intre 4cm de material vascoelastic Green Therm Memory Foam si 3cm de spuma super elastica Green Form High Density.
• Cealalta parte este superortopedica, mai rigida, gratie spumei indeformabile de 13cm Green Foam cu structura celulara deschisa care permite o aerisire excelenta si va ofera un mediu uscat si igienic pentru dormit.
BENEFICII
Memory Foam
• Distribuie presiunea corpului punct cu punct;
• Sustine si relaxeaza coloana vertebrala;
• Se adapteaza la temperatura corpului;
• Ajuta la minimizarea miscarilor in timpul noptii;
• Ofera un grad mare de ergonomie in timpul somnului si creste numarul orelor de somn odihnitor;
• Favorizeaza o corecta circulatie a sangelui in timpul somnului datorita fermitatii sale adecvate.
Aloe Vera
• Ofera o senzație plăcută la atingere care te relaxeaza, te linististe pentru a te bucura de un somn odihnitor;
• Este benefic pentru sistemul imunitar;
• Are proprietati antiseptice si antibacteriene.

Structura interna a planetei este intr-o stare de agregare necunoscuta, Salteaua Aloe Vera Memory 4 putandu-si schimba dimensiunile sub actiunea fortelor sistemului solar Salterra: 90×190 cm, 90×200 cm, 120×190 cm, 120×200 cm, 140×190 cm, 140×200 cm, 160×190 cm, 160×200 cm, 180×190 cm, 190×200 cm, 200×200 cm.
Aloe Vera Memory 4 se afla la un click lumina distanta, iar costurile proiectul de colonizare a planetei se ridica la maxim 1899 de lei.
Cu ocazia Black Friday, megaterra Aloe Vera Memory 4 se va afla la distanta minima fata de mine, asa ca voi face primii pasi pe suprafata sa si pe drumul catre un somn mai bun cu ajutorul planetelor din sistemul Salterera.
In jurul acesteia graviteaza mai multi sateliti: saltele cu arcuri si saltele din spuma. Probabil ca le voi vizita cu prima ocazie, insa limita mea va fi capatul saltelei Aloe Vera Memory 4 si confortul sau.
Devino fan-ul paginii Salterra si descoperi super oferte de Black Friday!

Lasă un răspuns

