Eu n-am nicio problema cu cozile

-Salut. Sunt Andrei si am avut probleme cu statul la coada.
-Buna, Andrei!
-Sunt din Craiova si am inceput sa stau la cozi de la 10 ani cand mama ma trimitea la magazin dupa paine. Am inceput cu o paine si acum vreau toata fabrica, stau la coada pentru orice. Deja nu mai stiu cum arata un magazin la care nu s-a format o coada.
La 11 ani stateam la coada pentru a-mi lua o sticla de suc, la 12 ani pentru o punga de chips-uri, la 13 pentru ciocolata si tot asa, in fiecare an se mai adauga ceva. Acum am 25 de ani si stau la coada la magazin, farmacie, banca, fisc, spital, uneori chiar cand vreau sa urc cu liftul din bloc.
Pierd in fiecare ora cateva minute la coada, chiar si in visele mele stau la coada. Pierd ore in fiecare saptamana, zile in fiecare luna, ani din viata mea, caut mereu timpul de care am nevoie, insa si acesta sta la coada in spatele timpului pentru somn, mancare si orele de munca. La final, toate se aduna, iar dupa 24 de ore am timp si pentru mine, insa ziua s-a terminat.
-Intelegem Andrei, nu esti singurul. Toti cei de aici trec prin aceeasi situatie. Cine mai vrea sa vorbeasca?
-Eu as vrea sa vorbesc. Ma numesc Razvan si sunt din Bucuresti.
-Buna, Razvan!
-Eu am evitat toata viata alcoolul, cafeaua si tigarile, insa cozile m-au prins. Pana la 18 ani nu am avut probleme, locuiam cu parintii, iar magazinul de langa casa mea era mereu gol atunci cand mergeam sa cumpar ceva.
Situatia s-a schimbat intr-o zi de mai. Magazinul daduse faliment. Dupa nici doua luni, in locul micului magazin era un supermarket plin de lume. A fost prima oara cand am stat la coada, insa, din nefericire, nu a fost ultima oara.
Am crescut, am ajuns in propriul apartament cu propriile raspunderi. Mergeam la facultate, iar fiecare drum cu metroul pana la universitate insemna o coada la care trebuia sa stau. Cand ajungeam acolo, eram nevoit sa stau la coada pentru a intra in cladire sau chiar in clasa. Aceeasi situatie cand plecam.
Ma bucuram ca am scapat de aglomeratie, insa coada ma urmarea. Mergeam grabit la un fast-food pentru mancare care sa imi permita sa mai rezist cateva ore pana ce puteam ajunge acasa, insa graba mea era in zadar. Stateam la coada cate 5 minute.
Dupa asta urmau bancile, spitalele, magazinele de imbracaminte, supermarket-urile, oriunde mergeam era o coada.
Razvan ar fi continuat sa vorbeasca despre asta daca nu ar fi fost intretupt de scartaitul usii care se deschisese larg. Cel care deschisese usa era un barbat de 25 de ani, asa cum vor afla mai tarziu, insa parea mai tanar. Parea lispit de stres prin fiecare miscare,
-Scuze, am gresit usa.
-Asteapta o secunda. Nu ai stai si sa vorbesti cu noi despre problema cozilor?
-Dar eu n-am nicio problema cu cozile.
-Toti spunem asta, nu e ceva rau in a recunoaste ca ai o problema. Cati ani ai?
-Am 25 de ani, insa eu chiar nu mai am nicio problema. Imi cumpar alimentele de pe site-ul unui supermarket si le primesc la usa, imi cumpar hainele de pe internet, imi cumpar totul de pe internet. Uneori mai stau la coada daca vad ceva ce imi place sau daca vreau ceva si trec pe langa magazinul respectiv.
-Si cu taxele si impozitele ce faci?
-Pentru taxe si impozite folosesc Sistemul National Electronic de Plata Online cu Cardul Bancar.-Ce e Sistemul National Electronic de Plata Online cu Cardul Bancar?

-Ce este Sistemul National Electronic de Plata Online cu Cardul Bancar?
Este un sistem care va permite plata online prin site-ul www.ghiseul.ro, operat de catre Centrul National pentru Managementul Societatii Informationale, a obligatiilor fiscale  locale existente. Acest site este securizat la inalte standarde privind tranzactionarea pe baza de carduri bancare.

De asemenea, activarea contului pe www.ghiseul.ro (finalizată la momentul modificării parolei iniţiale) reprezintă o înscriere automată la tragerea la sorţi pentru 5 telefoane Galaxy S4 mini (respectiv 1 telefon în fiecare lună) şi pentru marele premiu constând intr-o tableta Samsung XE500T1C-A01RO Z2760 64GB WIN8.

Barbatul a primit un apel imediat ce si-a terminat ideea si a plecat. Ceilalti au stat si au discutat despre sistem. Acasa, au intrat pe Ghiseul.ro si au aflat ca plata cu cardul direct pe internet prin ghiseul.ro confera utilizatorilor  numeroase avantaje cum ar fi:

• Confort, rapiditate si independenta geografica si temporala (posibilitatea
achitării taxelor şi impozitelor locale oricând şi oriunde v-aţi afla);
• Siguranta asigurata de un site securizat la inalte standarde privind
tranzactiile cu cardul pe internet;
• Posibilitatea platii impozitelor si taxelor locale pentru toate proprietatile
detinute pe teritoriul Romaniei, cu conditia inrolarii in sistem a unitatii
administrativ teritoriale pe raza careia se situeaza proprietatea;
• Plata amenzilor, atat la jumatate din minim, in termenul de 48 de ore,
cat si ulterior;
• Nu se percepe comision.

Pentru a veni in sprijinul cetatenilor, Primaria Sector 3, prin Directia Impozite si Taxe Locale Sector 3 sustine inregistrarea in Sistemul National Electronic de Plata Online cu cardul bancar, http://www.ghiseul.ro, care permite plata electronica a impozitelor si taxelor aferente bugetului local sector 3 direct pe internet.
Directia Impozite si Taxe Locale Sector 3 a implementat acest sistem de plata din data de 06.02.2012. De la aceasta data si pana la inceputul campaniei de promovare a site-ului http://www.ghiseul.ro derulata de Primaria Sector 3, prin Directia Impozite si Taxe Locale Sector 3 s-au inregistrat aproximativ 5000 de utilizatori.

Si-au facut cont pe Ghiseul.ro si si-au inscris la tragerea la sorti pentru castigarea premiilor constand in 5 Smartphone Galaxy S4 mini si marele premiu – 1 tableta Samsung XE500T1C – AO1ROZ2760, in valoare totala de 15.827 lei.

Unul dintre ei a castigat chiar marele premiu,iar ceilalti au castigat cate un smartphone. O a doua intalnire nu a mai existat. Acum se mai saluta ca la intalniri doar cand se intalnesc undeva. Fiecare isi plateste taxele si isi face cumparaturile online si acum au timp pentru ceea ce le place.

Astfel, in timp ce isi platesc taxele cu ajutorul Ghiseul.ro, mai glumesc legat de intalnirile lor legate de problema cu cozile si pare ca a trecut mult timp de atunci. In timp ce isi platesc taxele discuta la telefon sau stabilesc unde sa se intalneasca pentru a vorbi fata in fata, pentru a bea o bere sau pentru a merge la un gratar.

2 gânduri despre &8222;Eu n-am nicio problema cu cozile&8221;

Lasă un răspuns

