Stand-ul expozitional, cartea de vizita a unei organizatii

In marketing, fiecare detaliu conteaza. O companie are intodeauna printre principalele obiective ale politicii sale atragerea de noi clienti si pastrarea celor deja existenti. Dar, pentru realizarea acestor teluri, ceea ce conteaza cel mai mult este afisarea unei imagini impecabile. Prin urmare, atunci cand o organizatie va participa la expozitii, prezentari de produse, targuri sau conferinte, aceasta va acorda o deosebita importanta standului expozitional, produs de marketing ce nu poate lipsi in cadrul unor astfel de evenimente. Pentru a fi perfect, standul trebuie sa indeplineasca mai multe criterii: 
– sa fie conceput in conformitate cu produsele, serviciile si valorile promovate de organizatie; 
– sa aiba un design atractiv; 
– sa fie, pe cat posibil, peste standardele concurentei, in privinta detaliilor de ordin tehnic; 
– sa se incadreze in ansamblul tehnico-organizatoric al evenimentului in cadrul caruia va fi amplasat. 

____________________________________________________

Articol participant la campania organizata de Blogatu.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s