Sticla eco de la Tupperware

Tu nu iti mai amintesti de mine, desi am stat langa tine. Pentru mine, au fost cele mai frumoase minute. Pentru tine, cateva minute lipsite de importanta din viata ta.
Am vazut multi oameni trecand pe langa mine. Erau oameni tristi sau fericiti, tineri sau batrani. Nici macar nu eram observata, eram doar un element lipsit de importanta din decor.
Apoi ai venit tu. Am vazut ca si tu erai grabit si nici pana astazi nu am aflat daca ai vrut sa ma alegi pe mine sau a fost doar o intamplare, insa tu ai fost primul care m-a observat.
M-ai luat si ai plecat cu mine pentru a-ti continua ziua. Eu eram sticla ta de apa.
Am vazut din mana ta soarele, pamantul, copacii si mai multi oameni decat credeam ca exista. Poate ca a fost o zi, poate o ora sau poate o saptamana, insa am ramas goala pe dinauntru.
Tu m-ai dus acasa pentru a ma refolosi, insa ai uitat. Un apel important te-a facut sa pleci, iar eu am ramas intr-un colt al casei. Nu eram singura, langa mine mai stateau alte zece sticle. Eram o echipa de fotbal, insa ne lipsea antrenorul.
Am vazut lumina aparand si disparand, zilele treceau, insa una a fost speciala. Ziua in care m-ai gasit. Ziua in care ne-ai gasit pe toate si ne-ai luat. Doar pe mine m-ai umplut cu apa, celelalte au ajuns intr-o sacosa. Ma simteam pentru a doua oara importanta.
Ai plecat in graba, insa mie nu imi mai pasa de nimic. Am memorat fiecare curba la stanga, fiecare curba la dreaptal, fiecare frana, fiecare metru parcurs.
Ne-ai dus intr-un loc aglomerat. Eu eram din nou golita, asa ca m-ai pus langa celelalte sticle. Am vazut cum ne-ai dat unui om, iar de acolo amintirile mele sunt incetosate.

Prima amintire din aceasta etapa a vietii mele o am tot cu tine. Acum sunt singura ta sticla. Se pare ca am fost reciclata. Acum sunt o sticla eco de la Tupperware. Se pare ca am niste caracteristici diferite de alte sticle:
  • Sticlele eco sunt soluția perfectă pentru a păstra apa și orice alt lichid rece necarbogazificat.
  • Sticla are inerție termică și va păstra pentru o perioadă mai îndelungată temeperatura
  • Sticlele pot fi folosite pentru a păstra lichide în frigider, dar și pentru a le lua la picnic, la serviciu sau la școală.
  • Mulțumită formei, se potrivesc perfect pe ușa de la frigider.
  • Sticlele sunt transparente și puteți vedea conținutul și cantitatea acestuia.
  • Capacul etanș nu lasă ca lichidul să se scurgă.
  • Urechiușa de pe marginea capacului face ca sticlele sa fie ușor de deschis.
  • Sticlele sunt foarte stabile pe suprafețele plane.
  • Mulțumită designului, puteți prinde și ține bine sticlele atunci când turnați.
  • Refolosibile și ecologice.

Acum stiu ca voi sta alaturi de tine. Acum nu mai sunt o simpla sticla, sunt o sticla Tupperware. Sunt o sticla eco si sunt mandra de asta.

Tupperware este compania care își propune să economisească resursele planetei înlocuind pet-urile – atât sticlele cât și caserolele din plastic de unică folosință – cu sticle eco reutilizabile din plastic pur, medical și cu vase din plastic garantate pe viață.

Este o companie multinațională, având peste 60 ani de experiență, leader în vânzările directe. Produsele sunt destinate păstrării, preparării, congelării, transportului și servirii alimentelor.

Compania Tupperware este cunoscută și apreciată în 140 de tări de peste 100 milioane de clienți în fiecare an.

Lasă un răspuns

