Este o casa oarba

-Ce zici dragule, mergem sa vedem inca o casa?
Andreea nu isi dorea sa renunte. Trecuse peste provocari mai mari, insa toate acelea aveau pana la urma un sfarsit.
Mereu se gasea o mica problema cu casele pe care le vedea. Unele erau mult prea retrase, altele erau in zone mult prea aglomerate, altora le lipseau pur si simplu cateva detalii. Astazi urma sa vada ultima casa. Daca aceasta nu era perfecta, urma sa cumpere una din casele careia ii lipseau cateva detalii si va incerca sa sa o transforme in casa la care viseaza.
-Sa mergem. Sper ca asta va fi casa pe care o cauti.
Au aranjat sa se discute cu agentul lor de vanzari despre o casa la 2 kilometri de apartamentul in care locuiau.

-Credeti ca de data asta ne-ati gasit casa perfecta?
-Nu cred ca e casa perfecta, vreau sa vad ce parere aveti de un nou tip de casa. Poate este chiar casa pe o cautati.
-Despre ce casa este vorba?
-Mi-as fi dorit sa fie o surpriza, dar va voi spune: este o casa oarba.
-Cum adica este o casa oarba?
-Se pare ca este rezultatul muncii unui arhitect care a vazut casele oarbe din Bucuresti si a avut o idee care si-ar fi pierdut din stralucire cu ferestre. Ati putea incerca sa va acoperiti acasa ferestrele timp de o saptamana, poate ca va va placea.
-Nu stiu daca am putea trai o saptamana intr-o casa .
In primul rand, m-am obisnuit ca in fiecare dimineata sa ma trezesc si sa deschid geamul pentru ca lumina soarelui sa intre in camera. Datorita serviciului, ma trezesc la rasaritul soarelui, deci nu as putea renunta sa vad soarele cum incepe o zi de munca impreuna cu mine. Am refuzat multe case care erau perfecte, deoarece dormitorul nu ma lasa sa vad soarele.
De asemenea, imi plac foarte mult florile. Am crescut inconjurata de ele, le-am vazut cum deveneau mai mari si mai frumoase, am avut grija de ele. Stiu ca nu ar putea rezista fara soare, deci lipsa ferestrelor ar insemna lipsa lor.
-Totusi o casa oarba este cu 30% mai ieftina decat una normala.
-Banii ar fi un avantaj, insa ce rost au banii? Vin si pleaca, dar nu revin. Soarele vine si pleaca, dar mereu se intoarce. Pentru soare si pentru ferestre nu pot pune un pret.
Probabil ca ar fi frumos ca eu si sotul meu sa fim singuri in casa, sa avem intimitate.
-Care ar fi cateva sfaturi pe care le-ati da cuiva care locuieste intr-o casa oarba? Dumneavoastra ce ati face?
-Probabil ca as asculta muzica in permanenta. Fiecare sunet de afara ar fi un mister, m-ar face sa ma gandesc la sursa lui.
De asemenea, as incerca sa gasesc un inlocuitor pentru soarele care ma ajuta ziua. Poate un dus, poate doar o alarma mai puternica la telefon.
Daca nu as avea ferestre, as fi nevoita sa imi ocup tot timpul si sa gasesc inlocuitori pentru anumite lucruri. De exemplu, in loc sa ma uit la apusul soarelui, as putea cauta informatii despre soare sau as putea sa ma uit la televizor sau sa discut cu sotul meu in loc sa ma uit pe fereastra. Familia este cea mai importanta intr-o casa oarba.
Pentru pene de curent as avea pregatit un generator si cateva lumanari. In apartamentul nostru, a fost o singura pana de curent in timpul noptii care ne-a oferit prilejul de a cina la lumina lunii, insa vreau sa fiu cu un pas in fata problemelor.
Ultimul lucru la care m-am gandit acum a fost sa citesc cateva carti. As avea mai mult timp liber, m-as concentra mai bine si probabil ca as intelege altfel cartile, ar fi mai frumoase, mai vii.
-Am notat. Cei de la Gealan au ales doi bloggeri, Arhi si Bazavan, care isi vor acopere ferestrele timp de o saptamana si vor trai intr-o casa oarba. Le voi transmite sfaturile dumneavoastra, deoarece am stiut ca dumneavoastra ati vazut multe case si erati cea mai potrivita.
-Va mutumesc pentru onoare. Sper sa vada lumina de la capatul provocarii chiar si din casa oarba.
-Sa va arat acum casa pentru care v-am chemat cu adevarat, aceasta va fi perfecta. Va fi o multumire pentru sfaturile acordate.
-Ce mai asteptam? Sa mergem!

Lasă un răspuns

