Tie de ce iti place tenisul?

-Dragule, poti sa te duci pana la magazin?
Pentru majoritatea barbatilor, aceste cuvinte ar fi avut drept rezultat multi nervi si alte lucruri negative care dauneaza psihicului, insa Ilie nu mai reactiona asa. Realizase in urma cu 10 ani ca nu are rost sa se supere, nu are rost sa isi scurtreze viata care oricum este prea scurta, ca nu are rost sa nu savureze fericirea pe care niciodata nu o gaseste cu adevarat. Renuntase sa se enerveze.
-Imediat ce se termina semifinala de la US Open voi merge, mai dureaza doar 10 minute.
-De ce te uiti tocmai la tenis? Tie de ce iti place tenisul?
-E o poveste mai lunga.
Inainte sa ma casatoresc cu tine, mai exact acum 10 ani, viata mea parea perfecta. Eram liber si aveam atat de multi bani incat nu aveam timp sa ii cheltui, dar nu eram fericit. Eram gol. Puteam avea majoritatea lucrurilor pe care mi le doream, insa ce cautam nu se putea cumpara. Puteam avea prieteni, dar nu si prietenie. Puteam avea o casa intr-un loc uitat de lume, dar nu si liniste. Aveam totul si nu aveam nimic.
In timp ce mergeam sa ma intalnesc cu un coleg de munca, am vazut primul lucru care mi-a aratat ca nu banii contau.
Am vazut doi copii jucand tenis. I-am vazut jucand, desi se vedea ca obosisera. Le placea sa faca acel lucru, se simteau bine. Radeau,zambeau, traiau. Ei uitau de restul lumii. Nu conta daca acasa ii asteptau doi parinti care aveau niste salarii imense sau daca acasa erau asteptati de doi parinti normali, acolo nu mai exista nimic din lumea noastra. Erau intr-o alta lume, o lume pe care eu o pierdusem.
Acest lucru m-a pus pe ganduri, insa pe moment nu am incercat sa schimbam ceva. Ma gandeam ca ei se bucurau doar pentru ca erau copii si nu aveau griji, iar eu deja vedeam adevarat fata a vietii.
Al doilea lucru care mi-a demonstrat ca trebuie sa schimb ceva a fost o finala a unui turneu de tenis. Am vazut viata cu adevarat. Doi oameni care puneau pasiune in ceea ce faceau, care faceau acel lucru din pasiune, care duceau tenisul la stadiul de arta. Am vazut fericire si tristete, dezamagire si extaz. Am vazut la final lacrimi de bucurie si doi oameni care au trecut peste titluri, peste puncte, peste trofee si peste bani care s-au felicitat reciproc. Am vazut cum era si este viata cu adevarat.
Mi-am dat seama ca viata noastra este ca un meci de tenis. Fiecare intalnire cu o persoana este un meci in care noi pasam de la unul la altul o minge formata din vorbele pe care le adresam, sentimentele pe care celalalt ni le provoaca si gandurile carora le dam nastere in mintea noastra, care ne ajuta sa lovim racheta pentru a nu pierde si care dispar pentru a lasa locul altora mai proaspete si mai puternice.
-Acum inteleg…
-Daca tot vorbim de tenis, te deranjeaza daca ma voi duce sa vad pe viu turneul Sibiu Open 2013?
Sibiu Open 2013? Ce turneu este asta?
-Sibiu Open 2013 este cel mai important turneu de tenis din Transilvania si se desfasoara in perioada 21-29 septembrie 2013 in Tenis Club Pamira , fiind prezentat de Carpatica Asig. Meciurile se vor transmite si la televizor: pe data de 27, telespectatorii putand viziona primele doua sferturi de finala, pe data de 28 cele doua semifinale, iar duminica, pe data de 29 septembrie 2013, finala de la ora 15:00 pe Digi Sport. Intrarea este libera, cu exceptia meciurilor finale din 28 si 29 septembrie. Pretul unui bilet pentru ambele zile este de 25 de RON, iar locurile sunt limitate.

Bilete Sibiu Open 2013

La turneu participa jucatori din Spania, Austria, Franta, Romania, Brazilia, Germania, Slovenia, Slovacia, Italia, Serbia, Kazakstan si Canada, in total 24 de jucatori plus 4 invitati din wild card.

Sibiu Open

-Sigur ca te las sa mergi. Voi veni si eu cu tine pentru a vizita orasul.

– In cazul asta, abia astept sa vina data de 21 septembrie. Fiat tenis!
3 gânduri despre &8222;Tie de ce iti place tenisul?&8221;

  1. Pingback: Castigatori campanie "Bloggerii scriu despre turneul de tenis Sibiu Open 2013"

Lasă un răspuns

