Fotograf de nunta din Bucuresti

Andreea statea in bucatarie, incercand sa gateasca pentru a se relaxa. Nunta ei era peste o luna, iar stresul era destul de mare. Sotul ei era la munca si se intorcea abia peste cateva ore, timp pe care incerca sa il petreaca vorbind cu mama sa. Un eveniment de o asa importanta atrage mult stres si multe griji, iar o discutie parea cea mai rapida metoda de a evada pentru cateva minute din acea lume aglomerata, fiind dispusa sa discute cu oricine era in jurul sau.
-Esti pregatita de nunta?
– Eu spun ca da, dar emotiile isi cer dreptul la opinie de fiecare data cand ma gandesc sau cand vad ceva care are legatura cu nunta.
– De ce ai emotii? Rochia nu e cea la care visai?
– Ba da, este exact cum am vrut. Am cautat-o cu atentie, m-am ghidat dupa pret, aspect si material si este cea mai frumoasa materializare a rochiei in care mi-am inchipuit ca voi spune „Da”.
– Atunci ce nu e bine? Decorul nu crezi ca vă va scoate in evidenta din acea multime?
– Decorul este o parte din nunta care imi apare in vise in fiecare noapte, surprinde perfect bucuria care ma impinge sa fac acest pas mare, mai mare pentru mine decat pasul facut de Armstrong.
-Te gandesti ca poate invitatii nu vor fi multumiti de mancare si bautura?
– Asta este o problema minora, cei 200 de invitati care mi-au stat alaturi de-a lungul vietii sunt imprimati perfect in mintea mea, de la preferinte muzicale la preferinte culinare, deci rezultatul acestor luni va fi intersectia acestor gusturi.
– Daca nici mancarea, nici bautura, nici decorul, nici rochia nu te nelinistesc, atunci sunt de vina alesul tau sau invitatiile?
– De prima sunt suta la suta sigura, pe el l-am simtit din prima clipa ca fiind o parte din mine, am stiut ca este jumatatea care ma va intregi, iar invitatiile cred ca ofera o mica doza de bucurie care sa le deschida apetitul invitatilor, o mica parte din ceea ce simt eu.
– Daca totul e perfect, de ce mai ai emotii?
– Asta ma intreb si eu in fiecare ora, in fiecare zi ramasa. Probabil ca ma voi uita peste ani si ani la filmarea facuta de fotograful de nunta si voi pretui fiecare banut dat pe nunta si pe serviciile foto video pentru nunta.
– Ce fotograf de nunta? Ce servicii foto video pentru nunta?
– Pai e nevoie de servicii foto video pentru nunta pentru a pastra amintirea si in alt loc, nu doar in capul meu. Vreau sa ramana ceva fizic din nunta, ceva care sa poarte o parte din bucurie.
– Si cat o sa te coste un fotograf de nunta? Trebuie sa nu uiti de bugetul pe care il ai, doar nu vrei inca o grija.
– Sunt atenta la buget, ma va costa putin, am reusit sa mai pun niste bani pentru nunta si ma voi bucura de o filmare facuta cu un DSLR, deci va avea o calitate apropiata de cea care imi va ramane in minte, si de niste poze pentru cateva rude. Ma va costa doar 630-650 de euro si simt ca va merita, deoarece este o parte importanta a vietii mele. Oare ce ma faceam daca nu aveam serviciile foto video pentru nunta si voiam sa filmez? Ma rog, conteaza ca totul va fi asa cum imi doresc.
– Se pare ca entuziasmul a luat locul emotiilor. Te simti mai bine acum, dupa ce ai spus chiar tu ca totul este perfect.
– Cred ca da. Probabil ca emotiile vor reveni dupa ce vei pleca, dar macar am putina libertate. Regret doar ca nu am profitat de oferta de la Casa Anke, dar acum conteaza doar nunta care urmeaza.
Lasă un răspuns

