Scrisoarea unui calator

„Cum te bați cu cei ce nu se-arată-n veci la față
Lucifer, demon de dimineață, cand e totul nou,
Si vulnerabil, Doamne, trei perechi de aripi
Nu-s destul să ma ridice peste-ntreg desertul arid
Aprig ca un luptator fanatic avansez,
Dar o fac atât de lent că pare static, umblu pe jăratec
Nu dansez, nici durerea nu e cum îmi amintesc
Mă lipesc, dar sentimentu-i mai intens,
Motivul pentru care tot călătoresc mi-e scris pe frunte
Acum e greu de descifrat prin cute
Deci mai merg, urechile s-au învățat s-asculte
În ritmul pașilor care mă poartă nu știu unde.”

Uneori devin poet, alteori ma caracterizez prin poezie.
Nu m-am prezentat, dar nu o voi face. Sunt un calator prin intermediul caruia incerci sa materializezi dorinta de libertate pe care ti-o stapanesti cu ajutorul calatoriilor.
Am parcurs multi kilometri, dar calatoriile sfideaza fizica deoarece kilometri devin metri atunci cand strabati lumea.
Aproximand, pentru 100 de grame de materie este nevoie de 50 de TB de memorie, insa pentru masa amintirilor calatoriilor nu ar ajunge nici serverele Google, iar eu sunt numai unul. Reprezint suma dorintelor tale de a calatori cat mai departe, cat mai mult, dar sunt unul. Reprezint suma unor vise MARI, dar sunt prea mic pentru a calatori cat simt nevoia.
Kilometri m-au invatat calmul si rabdarea. M-au facut sa apreciez linistea pe care o primesc, sa accept zgomotul care imi mentine existenta in echilibru perfect.
Am invatat sa fac calatorii spirituale pentru a ma cunoaste pe mine insumi. Am invatat ce ma bucura, ce ma infurie, ce ma intristeaza, ce imi place si ce nu, cine sunt si cine nu sunt. Am invatat ce se afla in centrul sufletului meu, ce imi mobileaza camera sufletului cu podea,pereti si tavan de EU si cu ferestre care descriu peisajul simtirilor mele. Am invatat sa imi accept defectele, sa ma bucur de calitatile mele, sa imi cunosc cu adevarat caracterul, sa nu mai ascund personalitatea mea in momentul in care vreau sa ma integrez in societate. Calatoriile mi-au aratat ca exista oameni ca mine, oameni pe care am ajuns sa ii cunosc si sa ii integrez in peisajul drumului meu in viata. Ei au ajuns o parte din calatoriile mele, amintindu-mi motivele pentru care calatoresc.
Calatoresc geografic pentru a ma apropia de perfectiune. Fiecare calatorie imi arata un peisaj diferit, ma invata inca o informatie care ma duce mai aproape de cunostintele absolute ale vietii mele, fiecare element al mediului ma ajuta sa ma intregesc pentru a ajunge un intreg. Savurez apusul soarelui care se reflecta in apa, lasand nuante sangerii pe natura care este ranita pentru a trece intr-o noua viata, viata noptii, incerc sa memorez schimbarile reliefului, sa simt fiecare loc,fiecare oras, fiecare tara, fiecare continent cu ajutorul peisajelor schimbatoare si unice.
Incerc sa aduc fiecare element al tabloului conturat de natura la cea mai simpla forma, transform totul in informatie pentru a ma apropia de cunostintele ascunse in urma unui zid ridicat de grijile vietii cotidiene. Incerc sa privesc natura si sa imi explic fiecare aspect al vietii mele. Incep sa inteleg rolul meu in acest univers. Incep sa inteleg cum au aparut toate, de ce exista fiecare lucru, dar asta trebuie sa descoperi tu singur.
Calatoriile mi-au permis sa vad galaxii indepartate, planete cu atmoafera plina de fier, hidrogen, oxigen sau azot, am vazut stralucirea unor quasari, exploziile unor supernove care dadeau nastere unor explozii de culoare pe panza din materie si anti-materie.
Aceasta este scrisoarea unui calator. Este rezultatul calatoriei literare in care am mera alaturi de cuvinte pe calea povestilor mele. Sunt doar proiectia viselor tale de a calatori cat mai mult.
Cei de la Heineken vor ca tu sa ma adaugi la fiinta ta pentru a deveni unul din acei Calatori legendari din social media. Daca tu crezi ca ai reusit sa ma descoperi in interiorul sufletului tau sau macar sa intelegi rolul meu in viata ta, poti participa la initiativa celor de la Heineken care sa iti duca mai departe legenda si, automat, sa duca mai departe si legenda mea, legenda calatorului necunoscut. Suntem aceeasi fiinta, deci mi-am permis sa stochez in memoria noastra comuna pasii pe care trebuie sa ii urmezi in calatoria ta.

Regulament

Chinezu isi cauta un partener la calatoria sa. Daca tu crezi ca poti pasi pe alei pavate cu pixeli, ca poti lua cuvinte din articolele tale si sa iti povestesti cat mai bine calatoria literara, esti pregatit sa il ajuti. Eu cred in tine, deoarece stiu ca exist undeva in interiorul tau, astept doar sa ma gasesti si sa ma iei intr-o noua calatorie.
Aceasta a fost scrisoarea mea. Nu este o scrisoare scrisa si trimisa prin posta, nu este o scrisoare virtuala pe care ai primit-o pe e-mail, este o scrisoare scrisa cu amintiri si vise pe care ti-am trimis-o cu ajutorul impulsurilor neuronale care s-au transformat in gandurile tale.
Cu drag,
Al tau calator care merge pe vorbe si spune drumurile care il alcatuiesc.

Lasă un răspuns

