Visele sunt nepretuite

Fiecare persoana are vise. Sunt vise scumpe care includ case, vacante, faima si masini, datorate faptului ca suntem oameni si tindem sa ajungem mai sus, tot mai sus, cel mai sus. Nu ne putem impotrivi firii noastre care, desi a dus la atatea razboaie si conflicte, ne ajuta sa evoluam. Incercand sa ajungem la lucruri tot mai mari, poate prea mari pentru niste oameni atat de mici, ajungem sa descoperim adevaratele vise si sa descoperim rezultatul tuturor viselor care ne-au impulsionat de-a lungul vietii.

Sunt vise ieftine precum o vizita la bunicii sau parintii nostri, o cina in oras cu persoanele dragi, un film sau o carte despre care ne-a povestit un prieten sau un fel de mancare pe care am vrut mereu sa il incercam, dar l-am ignorat, deoarece era prea mic in comparatie cu alte probleme prea mari.

Toate visele, desi sunt etichetate in functie de valoarea monetara, sunt nepretuite pentru noi. Putem visa la o excursie pentru a descoperi frumusetea naturii sau pentru a scapa de grijile imperiului de asfalt cu vegetatie de blocuri. Putem visa la orice deoarece avem la noi moneda timpului cu care ne putem cumpara fericirea.

Desi visele ne apartin, un vis a ales sa vorbeasca:

„In viata, parintii tai tin minte primii tai pasi. Ei sunt alaturi de tine la primii pasi in viata. Eu te-am ajutat sa faci primii pasi in fotografie. Am fost primul tau DSLR. Desi tu m-ai alintat, eu am fost numit Canon EOS 1100D. Tu ai certificat de nastere, eu am certificat de garantie care imi atesta aceasta denumire.

Pentru a imortaliza clipele frumoase din viata ta, am luat o rezolutie efectiva de 12.6 megapixeli cu un senzor CMOS, 22.2x 14.8 mm pentru ca acestea sa pastreze bucuria simtita atunci. Incerc sa dau o forma fizica amintirilor tale, tu decizi daca ma pricep sau nu.

Am un ecran de 6,8 cm (2,7”), cu 230.000 de puncte care sa te ajute sa faci cele mai bune poze. Pentru ca ceremonia de absolvire, nunta sau ziua ta de nastere sa fie cat mai vii, pot inregistra HD. Pentru ca toate amintirile sa fie asa cum ai vrut, pot sa imi adaugi un obiectiv EF si EF-S.

Ai visat mult la mine si m-ai putut cumpara cu doar 1398 RON deoarece echipa F64 a vrut sa imi gaseasca mai repede un stapan iubitor, reducandu-mi valoarea de la 1899 RON, crescandu-mi valoarea sentimentala.

Poate ca eu vorbesc sau asta gandesti tu despre mine vazand momentele pe care eu le-am pastrat pentru tine.

Cu drag,

Al tau mic prieten.”

Desi visele sunt inestimabile, cei de la F64 vor sa afle ce vise pot valora 5000 de euro. Cumparand in perioada 1-28 iulie produse in valoare de minim 200 de lei, poti castiga marele premiu de 5000 de euro, bani gheata. De exemplu, puteti cumpara un DSLR Canon EOS 1100D si un obiectiv Canon EF 50mm f/1.8 II si sa pastrati restul banilor pentru alte vise.

Acesta este visul meu care mi-a facut cu obiectivul deoarece mi-a luat ochii prin frumusetea sa. Este frumos pentru ca este al meu.

Desi mic, acesta este visul meu de 5000 de euro. Desi acesta valoreaza mai putin, amintirile vor completa diferenta deoarece sunt nepretuite.

Acesta este raspunsul meu la leapsa „Ce cumparaturi ai face cu 5000 de euro din magazinul F64?„.

2 gânduri despre &8222;Visele sunt nepretuite&8221;

Lasă un răspuns

