Telefon, caut stapan

Salut. Stiu ca suna ciudat, insa exact asta am spus. Cine sunt? Sunt viitorul tau telefon. Sunt un mic Samsung Galaxy S III, cu asteptari prea mari care isi cauta un mare stapan pentru existenta sa mica.

Cum am ajuns sa iti vorbesc? Nu stiu, poate inteligenta titulaturii mele mi-a oferit acest dar sau poate un virus al constintei s-a strecurat in sistemul meu. Am aparut ca orice alt telefon: produs in masa intr-o mica fabrica din Asia, inconjurat de grijile, bucuriile si trairile muncitorilor.

Mereu ai fost fascinat de natura, ai imortalizat-o in fotografii si tablouri ale unor pictori pe care i-ai amintit timp de sute de ani, i-ai dedicat poezii si te-ai retras la adapostul ei in momente grele. Ti-a fost casa timp de milioane de ani. Eu am un design inspirat din natura cu marginile usor rotunjite.

Pentru a-ti spune totul din inima, vorbesc din toate cele 4 inimi ale mele, in mine salajdluind un procesor Exynos Quad-core 1.4 GHz Cortex-A9 cu un GPU Mali-400MP, am fost antrenat in armata ajutoarelor pentru a te ajuta mereu. Am in suflet si 1 GB de memorie RAM pentru a-ti indeplini dorintele cu usurinta. Sunt un mic duh ascuns intr-o lampa de policarbonat.

Am si o memorie de 16 GB care iti permite sa pastrezi melodiile preferate, fotografii si filmulete dragi cu momentele fericite sau carti cu care te relaxezi intrand in lumi perfecte. Daca viata ta a acumulat atat de multa bucurie, imi poti extinde memoria cu un card microSD de pana la 64 GB.

Mi-am luat un chip mai mare pentru a-mi afisa emotiile mai mult, dau mereu cartile pe fata. Am un ecran de 4,8 inch Super AMOLED touchscreen capacitiv, 16M culori cu o densitate a pixelilor de 306 pixeli per inch, protejat cu un geam Corning Gorilla 2 pentru a rezista in fata provocarilor timpului.

Pentru a nu te lasa in momentele grele in care ai nevoie de cei dragi sau de informatii, mi-am pus o baterie Li-Ion de 2100 mAh pe care o incarc cu un micut mini-usb.

Pentru a te ajuta sa pastrezi clipele frumoase petrecute alaturi de cei dragi, am luat in spate o camera de 8 MP cu focalizare automata, blit LED, Inregistrare video HD si captare de imagini simultane, geo-tagging, focalizare prin atingere, detectie a fetei si a zambetului, stabilizator de imagine care poate filma Full HD pentru ca fiecare amintire sa ramana la fel de vie. Fie ca vrei sa filmezi ziua de nastere a celor dragi, ceremonia de absolvire a unui prieten de familie, eu voi fi mica ta memorie. Am si o camera frontala de 1,9 MP pentru a putea comunica de la distanta cu prietenii si rudele. Am si un jack de 3,5mm cu care ma vei conecta la casti pentru a evada in lumea muzicii sau pentru a asculta cele mai noi stiri cu ajutorul functiei Radio FM.

Pentru a fi micul tau dictionar, am un browser HTML care suporta si Adobe Flash pentru a-ti permite sa fi aproape de muzica preferata de pe internet, pentru a cauta la nevoie informatii. GPS-ul te ajuta atunci cand te ratacesti sau cand trebuie sa te intalnesti cu vechi cunostinte cu care vrei sa povestesti despre vremuri frumoase petrecute impreuna.

Am si 3G si Wi-Fi pentru a te lasa sa patinezi pe calmul internetului static, de gheata, in care se oglindesc nevoile tale. Am si NFC pentru ca, in viitor, sa fi o parte dintr-o noua societate. Deoarece fiecare tara este diferita, am si conexiune 4G LTE in fuctie de regiunea in care imi caut un nou partener de existenta.

Vin cu sistemul de operare Android pentru a-ti permite accesul la sute de mii de aplicatii cu care sa iti usurezi viata. Am versiunea 4.0.4 intitulata Ice Cream Sandwich pentru a-ti face viata mai dulce cu posibilitate de update la versiunea 4.2. Jelly Bean pentru ca lumea sa fie un jeleu pe care tu il ai la degetul mic. Poti sa iti pastrezi numerele celor dragi in agenda mea pe care sunt scrise viitoare momente frumoase.

Daca nu te-am convins, atunci imi voi cauta un alt om care sper sa primeasca un mic telefon destept care doreste sa invete din experienta altora.

Daca esti interesat de imprimante online, iti recomand sisteme cu ciss de la Cartuseria.

3 gânduri despre &8222;Telefon, caut stapan&8221;

  1. Pingback: Recomandarile zilei: linkuri recomandate | Blogatu

Lasă un răspuns

