OPTINESS

Aproape jumatate din viata am purtat ochelari. Orice forma ar fi avut mi se parea mai mereu ca arat ca o tocilara. Trebuia sa ii am mereu cu mine, pentru ca nu ma putea descurca fara, o intreaga corvoada. Ceea ce m-a determinat sa incerc altceva a fost rana facuta de ochelari pe nas, a fost teribil de dureroara. Acum lucrurile s-au schimbat, am mers la medicul oftalmolog si acesta mi-a indicat sa cumpar lentile, sunt mult mai practice iar calitatea este mult mai buna. Se numesc lentile de contact Pure Vision 2HD pentru Astigmatism, acestea ofera o claritate mult mai mare decat ochelarii clasici. Sunt confortabile, nu le simt deloc, am si uitat de vechea poveste cu ochelarii. Am si o solutie renu, picaturi oftalmice care au rolul de a hidrata lentilele, si ofera un confort ridicat la purtarea acestra. Sunt foarte incantata de alegera mea. Pe langa confortul oferit lentilele imi acorda si un plus de mister, imi place foarte mult !!!

____________________________________________________

Articol participant la campania organizata de Blogatu.

Lasă un răspuns

