De ce sa participi la GPeC 2013

Cred ca zace undeva in genele noastre transmise din generatie in generatie o trasatura care ne mangaie noua orgoliul si care ne da dreptul de a ne bucura de o munca bine facuta. Datorita placerii noastre de a ne aprecia munca, au aparut competitii ce ne hranesc acest sentiment placut. Una din ele este Gala Premilor e-Commerce 2013(http://www.gpec.ro/competitie/beneficii/avantajele-participarii). Aceasta se adreseaza magazinelor online. Care sunt avantajele participarii?

  • primesti gratuit Marca de Incredere TRUSTED timp de 12 luni, adica economisesti din start 120 euro + TVA (costul acordarii marcii, daca nu ai fi magazin online inscris la GPeC 2013) – afla ce este Programul TRUSTED si de ce e bine sa obtii Marca de Incredere pentru magazinul tau
  • inscriindu-ti magazinul la GPeC 2013, participi gratuit la Conferintele Nationale de E-Commerce din 27-28 Mai 2013 (in limita a 2 persoane/magazin). Adica mai faci o economie de 150 de euro
  • ai parte de un adevarat audit al magazinului tau online, fiind analizat prin cel mai complex set de criterii de jurizare (daca nu te-ai inscrie la GPeC 2013, un astfel de audit te-ar costa minimum 1.500 euro)
  • beneficiezi gratuit timp de 1 luna de implementarea ClickTale – unul din cele mai cunoscute tool-uri de customer experience analytics la nivel mondial. Daca nu te-ai inscrie la GPeC 2013, doar raportarile ClickTale pentru 30 de zile te-ar costa peste 900 USD, conform grilei oficiale de preturi (vezi exact ce primesti)
  • evaluarea magazinului tau este facuta de cei mai buni specialisti din domeniu(juratii GPeC 2013 sunt persoane publice cunoscute in industria online, cu background profesional solid in e-commerce)
  • magazinul tau este analizat timp de 6 luni pentru a urmari evolutia in timp si in 2 etape de jurizare distincte, trecand prin peste 90 de criterii de jurizare, in asa fel incat evaluarea sa reflecte cat mai bine situatia reala a afacerii tale
  • indiferent daca te numeri printre castigatori sau nu, primesti rapoartele de jurizare in urma celor 2 etape. Rapoartele sunt detaliate pentru fiecare criteriu in parte si contin explicatiile juriului acolo unde este cazul, ca sa stii exact unde stai bine si unde ai probleme
  • in plus, ai posibilitatea sa discuti fata in fata cu membrii juriului GPeC asupra primului raport de jurizare ca sa stii exact de ce ai fost depunctat pe anumite criterii si, mai ales, sa primesti recomandari despre ce trebuie sa faci pentru a deveni performant – consultanta gratuita
  • dupa ce afli recomandarile juriului in urma primei etape de evaluare, iti dam timp sa le pui in practica, in asa fel incat sa iti optimizezi afacerea in timp real si sa beneficiezi de inca un feedback in etapa finala de jurizare
  • pe langa evaluarile facute de juriul specialist GPeC 2013, cateva sute de consumatori obisnuiti vor analiza magazinele pe baza unor criterii mai putin tehnice (adaptate la nivelul internautilor care cumpara online), iar tu vei primi raportul lor de evaluare
  • participi gratuit la Festivitatea de Decernare a Premiilor GPeC 2013 din luna noiembrie si faci networking cu elita comertului online romanesc. Iar daca esti unul din castigatori, ai toate motivele sa fii mandru de premiul primit – e recunoasterea muncii tale!

Aceste beneficii sunt pentru toti participantii, nu doar pentru cei care urca pe podium.

In imaginea de mai jos vedeti cum castigati 2710 euro daca participati.(vedeti imaginea inainte de a va vedea posesori de aifoane si DSLR-uri)

Beneficii participare

Beneficii participare

Daca v-ati convins ca nu aveti nimic de pierdut, participati. Daca nu, participati. 🙂

Postare înscrisa în campania – Incurajeaza magazinele online sa se inscrie la GPeC 2013 – o campanie organizata de Gala Premiilor eCommerce si BlogalInitiative.ro, cu sprijnul: evoMAG (www.evomag.ro); F64 (www.f64.ro/aparate-foto.html); ZorileStore (www.zorilestore.ro/tricouri).

P.S. (ceea ce urmeaza nu are legatura cu GPeC, e strict legat de persoana mea) Asta e un post care trebuie sa respecte tiparul campaniilor care ii bucura pe clientii ce vor promovarea continutului de pe site, urmeaza ceva original. Ceva ce va rupe tiparul ala de mai sus, deci maine nu mai ies ziarele, iese articolul. 🙂

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s