De ce facem ceea ce facem

De ce facem ceea ce facem? De ce lucrurile pe care le realizam ies asa cum ies? De ce incercam sa facem lucrurile cat mai bune?

Toata viata noastra se invarte in jurul faptelor noastre. In literatura, portretul unui personaj este realizat si cu ajutorul faptelor sale, lucru ce se intampla si in realitate. Viata noastra este literatura. Viata noastra este o poveste in care noi suntem eroii principali, eroii pozitivi. Viata noastra nu are un sfarsit cu adevarat, dar exista mereu un final fericit.

Incercam sa dam ce avem mai bun pentru cei dragi pentru a extrage mai multa bunatate din domurile gazeifere ce contin gaz spiritual. Incercam sa facem totul mai bine pentru noi. Trebuie mereu ca rezultatul muncii noastre sa fie cat mai bun pentru ca acest lucru ne bucura. De ce incercam sa atingem perfectiunea? Probabil e in firea noastra, o pedeapsa primita pentru Turnul Babel in care am incercat sa ne depasim conditia si a deveni zei. Este o trasatura ce zace in sufletul nostru in incercarea noastra, rezultatul impactului acelui Lucifer ce a incercat sa atinga perfectiunea, doar ca noi nu aplicam astfel ideea perfectiuni. Noi dorim doar sa ne depasim conditia pentru a evolua, dorim sa lasam o urma pe terenul vietii care sa aminteasca de noi in viitor, sa nu fim doar niste furnici dintr-o comunitate de 100 de musuroaie. Suntem importanti, fiecare viata este importanta. Fiecare are rostul sau, asta invatam de mici.

O mica analiza la chestia cu rostul: anatomia parca spunea ca maseaua de minte si apendicele nu au niciun rol. Asa stiam eu, dar ideea e metaforica.

Sa revenim. Tot ceea ce facem este pentru a progresa. Facem ceea ce stim pentru cei dragi, pentru noi, pentru a ne bucura.

Pentru cei dragi pentru ca ei sunt alaturi de noi atunci cand reusim pentru a ne felicita, atunci cand nu reusim pentru a ne incuraja sa continuam. Lor le datoram jumatate din viata noastra. Ei sunt jumatate din viata noastra, jumatate din orizontul nostru, rasarind in fiecare zi pe cerul vietii noastre, mereu stralucitori, incalzindu-ne clipele grele si ajutand planta sufletului sa ne ofere clipe frumoase prin fotosinteza.

Pentru noi pentru ca noi suntem noi, suntem mereu noi, mereu mai noi, incercam sa ne definim mereu ca persoane, dorim sa fim modele pentru altii, sa fim modele noastre de viata ca sa ne transformam viata in modele de desene pe piatra care sa ramana in eternitate drept dovezi istorice ale noastre, care ne pun pe harta lumii noastre.

Pentru a ne bucura deoarece nimic nu este fara fericire. Omul a trait deoarece s-a hranit, dar nu ar fi trait daca sufletul sau nu s-ar fi hranit cu bucurie. Este esenta vietii noastre. Traim cu bine, traim cu greu, dar sufletul nostru e mereu usor, bucuria e foarfeca de care avem nevoie pentru a taia franghiile care tin balastul grijilor ce ne impovareaza viata.

Toate aceste motive ale incercarilor noastre se combina in GPeC(http://www.gpec.ro/competitie/beneficii/avantajele-participarii). Toate acestea se unesc printr-o reactie chimica la temperatura corpului intr-un eveniment care rasplateste magazinele online pentru munca lor.

Care sunt avantajele participarii? Urmatoarea lista este valabila si pentru cei care nu primesc oficial recunoasterea meritelor(chiar daca nu castigi, conteaza ca esti mandru de ceea ce ai facut).

  • primesti gratuit Marca de Incredere TRUSTED timp de 12 luni, adica economisesti din start 120 euro + TVA (costul acordarii marcii, daca nu ai fi magazin online inscris la GPeC 2013) – afla ce este Programul TRUSTED si de ce e bine sa obtii Marca de Incredere pentru magazinul tau
  • inscriindu-ti magazinul la GPeC 2013, participi gratuit la Conferintele Nationale de E-Commerce din 27-28 Mai 2013 (in limita a 2 persoane/magazin). Adica mai faci o economie de 150 de euro
  • ai parte de un adevarat audit al magazinului tau online, fiind analizat prin cel mai complex set de criterii de jurizare (daca nu te-ai inscrie la GPeC 2013, un astfel de audit te-ar costa minimum 1.500 euro)
  • beneficiezi gratuit timp de 1 luna de implementarea ClickTale – unul din cele mai cunoscute tool-uri de customer experience analytics la nivel mondial. Daca nu te-ai inscrie la GPeC 2013, doar raportarile ClickTale pentru 30 de zile te-ar costa peste 900 USD, conform grilei oficiale de preturi (vezi exact ce primesti)
  • evaluarea magazinului tau este facuta de cei mai buni specialisti din domeniu(juratii GPeC 2013 sunt persoane publice cunoscute in industria online, cu background profesional solid in e-commerce)
  • magazinul tau este analizat timp de 6 luni pentru a urmari evolutia in timp si in 2 etape de jurizare distincte, trecand prin peste 90 de criterii de jurizare, in asa fel incat evaluarea sa reflecte cat mai bine situatia reala a afacerii tale
  • indiferent daca te numeri printre castigatori sau nu, primesti rapoartele de jurizare in urma celor 2 etape. Rapoartele sunt detaliate pentru fiecare criteriu in parte si contin explicatiile juriului acolo unde este cazul, ca sa stii exact unde stai bine si unde ai probleme
  • in plus, ai posibilitatea sa discuti fata in fata cu membrii juriului GPeC asupra primului raport de jurizare ca sa stii exact de ce ai fost depunctat pe anumite criterii si, mai ales, sa primesti recomandari despre ce trebuie sa faci pentru a deveni performant – consultanta gratuita
  • dupa ce afli recomandarile juriului in urma primei etape de evaluare, iti dam timp sa le pui in practica, in asa fel incat sa iti optimizezi afacerea in timp real si sa beneficiezi de inca un feedback in etapa finala de jurizare
  • pe langa evaluarile facute de juriul specialist GPeC 2013, cateva sute de consumatori obisnuiti vor analiza magazinele pe baza unor criterii mai putin tehnice (adaptate la nivelul internautilor care cumpara online), iar tu vei primi raportul lor de evaluare
  • participi gratuit la Festivitatea de Decernare a Premiilor GPeC 2013 din luna noiembrie si faci networking cu elita comertului online romanesc. Iar daca esti unul din castigatori, ai toate motivele sa fii mandru de premiul primit – e recunoasterea muncii tale!

Asta e cam copy-paste, dar trebuie sa citeasca si potentialii doritori de apreciere. Apreciere suplimentara pentru ca noi apreciem mereu ceea ce facem, la fel si cei dragi.

In imaginea de mai jos puteti vedea si sumele pe care le castigati prin ceea ce ofera participarea la GPeC, sume castigate indirect in beneficii.

Beneficii participare

Beneficii participare

Recomand companiilor sa participe pentru a-si incerca norocul. Aveti avantaje, aveti motive, va mai trebuie doar titulatura oficiala de participanti. Nu uitati, toti suntem oameni, toti suntem apreciati pentru munca noastra. Chiar daca nu primiti titulatura de castigatori urcand pe podiumul felicitarilor, trebuie sa retineti ca munca pe care o faceti cu drag valoreaza cat 1000 de premii.

Semnat, un om care face ceea ce face pentru cei dragi.

Postare înscrisa în campania – Incurajeaza magazinele online sa se inscrie la GPeC 2013 – o campanie organizata de Gala Premiilor eCommerce si BlogalInitiative.ro, cu sprijnul: evoMAG (www.evomag.ro); F64 (www.f64.ro/aparate-foto.html); ZorileStore (www.zorilestore.ro/tricouri).

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s