Hai la GPeC 2013!

Inca din cele mai vechi timpuri, oamenii au incercat sa se uneasca in diferite „comunitati”, din ce in ce mai mari.

Prima comunitate insemnata apare in antichitate cand oamenii se unesc in triburi, bazandu-se pe rudenie de multe ori, insa scopul era apararea datorita amenintarilor constante. Tribul poate fi considerat ca apartinand perioadei hominizilor(adica pe vremea omului de neanderthal) deoarece, pe modelul societatii animalelor, vanand mai multi, aveau sanse mai mari de a se hrani si a-si continua existenta.

Aceste triburi au continuat si in vremea dacilor care au fost unitit de Burebista intr-un singur „stat”, aceasta unire aparand din nevoia de aparare contra amenintarii romanilor care doreau sa cucereasca teritoriul tarii noastre pentru bogatiile naturale.

Aliantele apar si in diferite situatii. Casatoriile marcau in Evul Mediu aliante intre tari, obicei specific Angliei, Spaniei, Frantei. Scopul era acelasi. In perioada descoperirii Americii, lupta incepuse sa se dea pe mare, iar in situatia unui monopol constant al unei tari, multe tari se aliau pentru a avea o sansa.

Oamenii s-au unit si in epoca moderna. In timpul celor doua Razboaie Mondiale s-au format doua blocuri militare ce luptau pentru cucerire si respectiv pentru aparare, insa exemplul perfect al acestui fapt apare la 1776 cand cele 13 colonii s-au unit intr-un singur stat. Este exemplul perfect de curaj si dorinta de unitate, incepand sa apara dorinta unui ideal.

Oamenii s-au unit pe parcursul istoriei pentru obtinerea unui avantaj. Fiecare individ sau „alianta” avea un obiectiv. Acum aliantele au devenit companii.

Gala Premiilor e-Commerce 2013(http://www.gpec.ro/competitie/beneficii/avantajele-participarii)   isi propune sa rasplateasca magazinele online pentru ceea ce au realizat.

Beneficii participare

Beneficii participare

Avantajele participarii le gasiti aici.

Asa cum am spus mai sus, oamenii, unindu-se in aliante sau triburi, au incercat sa obtina avantaje.

Aceste societati, mici bisericute-ca tot suntem crestini- nu apar doar la omenire. Animalele se unesc in perechi pentru imperechere, in turme, in haite, in bancuri(pestii) pentru a se apara, pentru a vana. Asa a fost si omul. Insa omul este diferit.

Omul, in aceasta alianta, cauta mereu alta rasplata decat cea asteptata. Face un lucru din nevoie sau pentru ca ii place, dar uneori o rasplata nu il deranjeaza. Asa a aparut aprecierea personala. Defapt, cred ca e undeva in ADN-ul nostru, e una din genele noastre. Indiferent de ceea ce facem, nu suntem perfecti. Este fapt dovedit de istorie si afirmat de religie, iar aceasta apreciere persoanala apare ca un defect al unui caracter colectiv. Omenirea a renuntat la ea pentru colective, insa a redescoperit-o treptat datorita faptului ca nu avea motive sa o ignore. In zilele noastre, nu trebuie sa ne gandim prea des ca nu suntem asa de importanti. De multe ori trebuie sa uitam ca exista noi si sa pastram in minte doar „noi”, insa nu incetam niciodata sa ne apreciem. Este un paradox ciudat al societatii, daca il pot numi asa: daca te apreciezi, iti pasa doar de tine, esti narcisist, daca nu te apreciezi, esti delasator. Ceva nu e bine, dar multe lucruri te limiteaza in societate.

Multe persoane care spun ca sunt fericite(nu pot infirma asta, doar ei stiu daca se bucura sau nu de un lucru) spun ca trebuie sa ne bucuram de fiecare moment. Nu putem deoarece suntem limitati de societate: de legi sau de oameni, dar nu asta e discutia. Nu suntem limitati sa ne apreciem. Daca am facut un lucru bine, e bine, suntem buni la acel lucru si gata. Asa a aparut si GPeC ca idee. Sa ofere o apreciere de la persoana la persoana, in special pentru companiile care au realizat ceva in mediul online.

Nu ai nimic de pierdut daca incerci sa primesti o rasplata in plus pentru munca ta. Aceasta incercare te va ambitiona indiferent de deznodamant, doar „desfasurarea actiunii” conteaza in povestea muncii tale. Nici magazinele online nu au nimic de pierdut daca se inscriu in competitia GPeC 2013. Au doar de castigat, mai multe informatii se gasesc pe site-ul competitiei: http://www.gpec.ro/competitie/beneficii/avantajele-participarii .

 

Postare înscrisa în campania – Incurajeaza magazinele online sa se inscrie la GPeC 2013 – o campanie organizata de Gala Premiilor eCommerce si BlogalInitiative.ro, cu sprijnul: evoMAG (www.evomag.ro); F64 (www.f64.ro/aparate-foto.html); ZorileStore (www.zorilestore.ro/tricouri).

Anunțuri

3 gânduri despre &8222;Hai la GPeC 2013!&8221;

  1. Pingback: Castigatori campanie "Incurajeaza magazinele online sa se inscrie la GPeC 2013!"

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s