Scrisoare naturala

Am mai scris despre becurile arse care pot fi reciclate si aici in prima adresare artificiala. Acum interpretam o scrisoare 100% naturala. Veti vedea de ce.

Dragul meu om,

Tu nu ma cunosti, insa eu te privesc mereu. Nu ne-am intalnit, insa portretul tau s-a intiparit in memoria mea. Nu ma considera Dumnezeu, Alah sau Buddha. Nu am credinciosi,pelerini, carti, nu am creeat lumea. Eu sunt lumea. Sunt natura.

Nu ma poti vedea cu adevarat, nu am o forma fizica. Pot fi considerata un lucru abstract. Nu sunt din alta lume, nu mi-am gasit adapost in scoarta casei tale. Nu fac nimic rau, doar incerc sa iti fac bine.

De ce scrisoarea mea este 100% naturala? Pentru ca nu imi plasticizez cuvintele. Nu sunt vreun poet care iti scrie despre un apus de soare, nu sunt vreun autor de bestseller care iti povesteste despre vreun univers paralel in care vreun personaj de basm incarcat de pozitivism, cu puteri demne de Anunnaki salveaza Terra de vreo invazie sau ajunge pe alte 100 de planete. Eu incerc sa iti dau un fragment din autobiografia mea. Sau poate din discografia mea.

De ce autobiografia? Pentru ca sunt aici de la inceputurile universului, stau asteptand o schimbare. Pentru mine un mileniu este un minut, insa totul sta in loc atunci cand tu ma ataci inconstient. M-au atacat radiatiile in momentele in care campul magnetic scadea, am reparat straturile atmosferei cu aer nobil precum aurul si platina, am privit ca la un film despre Apocalipsa cum speciile ma paraseau in ploi de asterioizi, disparand de pe bolta cereasca asemeni stelelor la rasaritul soarelui. Dispareau, iar eu ma uitam, intelegeam dar nu doream sa accept.

De ce discografie? Acest termen este din lumea ta, este caracteristic artistilor. Eu sunt un artist? Poate ca da, insa sunt doar un actor pe scena concertului timpului. In jurul meu, pasari, fenomenele mele si animale se uneau in armonie intr-un singur sunet, o medie armonica a tuturor decibelilor ce ma inconjurau. Acestea erau melodiile mele, insa timpul mi-a luat cantaretii pentru marele spectacol al eternitatii.

Ce s-a intamplat? Scrisoarea mea naturala iti vorbeste despre ce a fost. Pentru ca ceea ce este acum maine nu va mai fi. Datorita poluarii. Uneori datorita becurilor.

Pentru a intelege ideea mea, imagineaza-ti ca sunt un mare copac al vietii, unul ce depaseste constructiile tale artificiale. Eu, datorita tie, am ajuns un mare brad de Craciun. Un Craciun al poluarii.

Nu esti tu direct vinovat, ci intreaga ta specie. Nu va consider pe niciunul vinovati demni de executie sau condamnarea la lagare de concentrare a atentiei, insa sunteti ignoranti. Va spalati pentru a ajunge curati, insa respirati un aer „murdar”. Eu incerc sa ajung la voi cu apa vie, insa o acceptati pe cea „moarta”.

Incearca sa iti asumi faptele si sa le corectezi.

Cu drag,  a ta natura aproape „vie”.

 

Acel om din scrisoare este fiecare dintre noi. Acel om este chiar omenirea. Suntem vinovati de posesie de arme negre. Posedam poluarea. Adevarata arma biologica nu este virusul care ne poate decima voit, ci poluarea care ne va distruge. Suntem o mare bomba cu ceas care isi ticaie finalul.

In case, in institutii, in trenuri, peste tot avem becuri. Companiile invart milioane de euro fiecare, insa trebuie sa schimbe valuta. Trebuie sa invarta becurile arse. Acestea pot aparea ca prin magie in cele 8605 centre ce colectare, ajutand magicianul suprem, natura, sa isi scoata din palaria peisajelor cele mai frumoase cadouri pentru noi: aerul, solul si viata.

Becurile ecologice nu sunt biodegradabile. Cred ca ar fi o inventie frumoasa in prima instanta, insa probabil nu ti-ar placea sa ramai fara becuri dupa cateva luni.

Ele pot fi insa reciclate in centre speciale. Asa cum materia nu se pierde niciodata, ci se transforma, noi putem recicla lumina artificiala in alta pentru a ne continua viata.

Ganditi verde pe Planeta Albastra si nu va reciclati viitorul, el poate fi perfect. Voi sunteti piesele lipsa din acest mecanism, intrati in jocul vietii pentru a nu pierde lupta cu noi. Amintiti-va de fiecare ora de ecologie si ganditi-va ca mediile poluate sunt mediile noastre. Nu sunt medii aritmetice, armonice, geometrice sau patratice, sunt mediile noastre de viata, avem nevoie de viata. Viata nu se recicleaza.

4 gânduri despre &8222;Scrisoare naturala&8221;

  1. Pingback: Scrisoare umanizata | Datcu Gabriel

  2. Pingback: Castigatori campanie Recolamp

Lasă un răspuns

